تاریخ انتشار : 09 دی 1400 - 15:02

تأخیر ۱۰ ساله در آسفالت جاده روستای تلنگ کشتاران میناب + فیلم

تأخیر ۱۰ ساله در آسفالت جاده روستای تلنگ کشتاران میناب + فیلم
بیش از ١٠ سال است که مردم تلنگ چشم انتظار آسفالت حدود ٧ کیلومتر جاده این روستا هستند ولی علیرغم پیگیری های متعدد، تاکنون برای آسفالت ریزی این مسیر اقدامی نشده است.

تأخیر و وقفه چندین ساله در آسفالت جاده‌ ی روستای تلنگ کشتاران شهرستان میناب موجب گلایه مندی اهالی این روستا شده است چرا که آنها پس از گذشت مدت زمان طولانی و صرف هزینه‌های هنگفت از بیت المال و حتی جیب خودشان، همچنان چشم انتظار رسیدگی مسئولان مربوطه هستند.

رئیس شورای روستای تلنگ کشتاران در گفت‌و‌گو با صدای میناب ، با انتقاد از خلف وعده مسئولان به ویژه بخشدار وقت، گفت : ۱۰ سال پیش در زمانی که آقای ابوطالب فخری بخشدار مرکزی بودند به ما قول دادند که کار این جاده را به سر انجام خواهند رساند که متاسفانه وعده آسفالت این جاده پس از گذشت ۱۰ سال همچنان به ثمر نرسیده است.

محمد سبحان منش با بیان اینکه به سال ۱۴۰۰ رسیدیم اما خبری از آسفالت این جاده نیست ، افزود : هر ساله زیرسازی این جاده را انجام می دهند ولی آسفالت ریزی صورت نمیگیرد که هدر رفت هزینه ها را در پی دارد.

وی ادامه داد : در آخرین مراجعه ای که به اداره راه میناب داشتیم از ما خواسته شد برای اینکه پروژه زودتر به نتیجه برسد دهیاری روستا در خصوص ساخت پل همکاری کند که قبول کردیم و با بودجه دهیاری و کمک اهالی ساخت پل را انجام دادیم ولی با گذشت یک سال از ساخت پل تاکنون خبری از آسفالت ریزی نیست.

رئیس شورای تلنگ کشتاران در پایان گفت : از آنجایی که این جاده به عنوان راه مواصلاتی اهالی تلنگ های دهگانه می باشد و عبور و مرور تعداد زیادی از وسایل نقلیه از این جاده صورت میگیرد لذا از مسولین مربوطه تقاضا میشود به وضعیت این جاده رسیدگی کرده و هر چه سریعتر عملیات آسفالت ریزی را انجام دهند.

بخوانید :  بلاتکلیفی مالکان زمین‌های شهرک امام حسین میناب به بیش از 10 سال رسید/ مشکل کار دقیقاً کجاست؟ + فیلم
لینک کوتاه : https://sedayeminab.ir/?p=7251
  • کد خبر : 7251
  • نویسنده : مصیب جعفری زاده
  • منبع خبر : صدای میناب
  • 853 بازدید
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.