تاریخ انتشار : 24 تیر 1400 - 13:56

اختصاص ۱۰۱ میلیارد تومان اعتبار برای رفع محرومیت در میناب

اختصاص ۱۰۱ میلیارد تومان اعتبار برای رفع محرومیت در میناب
نماینده مردم شرق استان در مجلس شورای اسلامی گفت : امسال با پیگیری‌های که برای رفع محرومیت شهرستان میناب و مناطق تابع صورت گرفت ازمحل ردیف‌های تملک و توازن ۱۰۱میلیاردتومان اعتبار اختصاص یافت.

حسین رئیسی ، نماینده مردم شرق استان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات کمبود آب در بخش سندرک گفت: امسال با پیگیری‌هایکه برای رفع محرومیت شهرستان میناب و مناطق تابع صورت گرفت ازمحل ردیف‌های تملک و توازن ۱۰۱میلیاردتومان اعتبار اختصاص یافت.

 رئیسی افزود: برای طرح توسعه مکران بالغ بر۷۰۰میلیاردتومان در منطقه شرق هرمزگان لحاظ شده که تاکنون ۴۸۵میلیارد تومان ازطریق سازمان برنامه وبودجه استان ازاعتبارات استانی تخصیص یافته که امیدواریم هستیم با این اعتبارات تخصیصی بخشی ازمشکلات رابرطرف کنیم.

مجیدسلحشورفرماندار میناب هم در این سفر گفت: امسال ۱۳میلیارد تومان اعتباردرحوزه آب، راه، بهداشت، نوسازی مدارس، ورزش جوانان وتوسعه معابرشهری بخش سندرک هزینه اختصاص یافته است.

امیریگانه مدیرکل مخابرات استان نیز از افزایش ۱۰برابری پهنای باند سطح بخش سندرک خبرداد وگفت:اینترنت روستای داوری و درجادون سیت تاپایان تیرماه امسال راه اندازی می‌شوند.

عابدینی مدیرکل راهداری استان هم افزود: باصرف۱۰میلیارد تومان ازاعتبارات ملی واستانی ۱۲کیلومترازپروژ‌های نیمه تمام درحوزه راه روستایی بخش سندرک که درسنوات گذشته عملیات زیرسازی آن‌ها انجام شده، به بهره برداری می‌رسد.

بخوانید :  ششمین جشنواره سور، سرنا و زندگی در میناب برگزار می شود
لینک کوتاه : https://sedayeminab.ir/?p=5279
  • کد خبر : 5279
  • نویسنده : صدای میناب
  • منبع خبر : باشگاه خبرنگاران جوان
  • 315 بازدید
  • يک دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0
  1. لطفا دقیق برای مردم توضیح دهید با این بودجه اختصاص یافته چطوری میخواین محرومیت زدایی کنین.مابعضی از افراد محروم رو میشناسیم وباز هم در تلاشیم برای شناسایی و امیدواریم که به عنوان محروم و فقیر نداشته باشیم.وهمچنین رصد میکنیم که این بودجه ها رو چطوری خرج میکنین.واگر به غیر از افرا محروم وبی بضاعت خرج شود به عین نام آنها همراه با دارایشان را منتشر خواهیم کرد.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.