تاریخ انتشار : 16 آبان 1400 - 23:55

آغاز ساخت سریال”ساحل مکران” در میناب

آغاز ساخت سریال”ساحل مکران” در میناب
سریال «ساحل مکران» به کارگردانی مصطفی روشی و با بازیگران و عوامل درجه یک کشور به زودی ضبط خود را آغاز می‌کند.

سریال «ساحل مکران» با کارگردانی مصطفی روشی و تهیه کنندگی رضا وفاداری در ۱۳ قسمت ۴۵دقیقه ای ساخته خواهد شد

مصطفی روشی کارگردان این سریال در گفت‌وگو با صدای میناب درباره اثر جدیدش که به‌تازگی قرار است ساخته شود ، گفت : هدف این فیلم برای شناساندن بهتر ظرفیتهای ساحل مکران و موقعیت های استثنایی این منطقه می باشد.

وی ادامه داد : متاسفانه در منطقه مکران بخاطر نبود مدیریت درست از هیچ کدام از ظرفیت های موجود و موقعیت های فرهنگی و اقتصادی به درستی استفاده نشده است و قرار است تا در این سریال، ظرفیتهای منطقه در سطح گسترده و با تاثیر گذاری بالا به مردم ایران و مسئولین شناسانده شود

روشی در خصوص انتخاب بازیگران این اثر افزود : برای ساخت این سریال علاوه بر استفاده از بازیگران بومی ، برای نقش های اصلی با بازیگران مطرح کشور نیز در حال مذاکره می باشیم و بزودی اسامی بازیگران را اعلام خواهیم کرد.

مصطفی روشی با اشاره به اینکه سریال “ساحل مکران” بیشتر قالب طنز دارد ، گفت : طنزی که در قالب این فیلم است خالی از لودگیست و طنز موقیعت که جنسی دقیق از مفهوم طنز برای جذب انواع مخاطب است را در خود دارد . به این شکل که فضای فیلم کاملا واقعی و رئال است اما فیلمنامه و بازیگرهای حرفه ای موقعیت طنز را به شکل مفهومی در فیلم خلق می کنند.

وی در پایان افزود: این فیلم با فیلمنامه ای قوی و بازیگران و عوامل درجه یک کشور میتواند در سینمای خانگی درآمدی را به وجود آورد و چرخه فیلمسازی را در منطقه مکران همیشگی کند .

بخوانید :  آتش سوزی مغازه لوازم خانگی در میناب + فیلم

در خلاصه این سریال آمده است:

داستان یک سرمایه گذاریست که میخواهد یک کارخانه ی فولاد را در شهر میناب راه اندازی کند اما یک پزشک بلوچ که به تازگی از اروپا برگشه با این  سرمایه گذار مخالف است به این جهت که معتقد است ساحل مکران به دلیل داشتن ظرفیت های بالای کشاورزی و پرورش آبزیان  نیازی با کارخانه های آلاینده که برای محیط زیست و باغات میناب مضر هستند ندارد . پزشک بارها به مسئولین پیشنهاد میدهد که به جای ساخت کارخانه به مردم برای پرورش میگو زمین بدهند و از طرفی آب را به درستی مدیریت کنند تا باغها و کشاورزی ها در بخش حاصلخیز میناب گسترش یابد . که این امر میتواند هم بی کاری را از بین ببرد . هم به محیط زیست آسیب نرسد و هم درآمدی بسیار بیشتر برای کشور داشته باشد .

لینک کوتاه : https://sedayeminab.ir/?p=6565
  • کد خبر : 6565
  • نویسنده : مصیب جعفری زاده
  • منبع خبر : صدای میناب
  • 930 بازدید
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.