تاریخ انتشار : 31 شهریور 1399 - 14:16
از گلایه‌ در فضاى مجازى تا اخراج از شهردارى :

شهرداری سندرک ، پاکبان معترض به عدم دریافت دستمزد را اخراج کرد + فیلم

شهرداری سندرک ، پاکبان معترض به عدم دریافت دستمزد را اخراج کرد + فیلم
پاکبان سندرکی که در فضای مجازی از عدم پرداختی حق و حقوق ماهیانه‌اش گلایه کرده بود از شهرداری این شهر اخراج شد.

چندى پیش فیلمى مربوط به یکی از پاکبانان شهردارى بخش سندرک از توابع شهرستان میناب در فضاى مجازى منتشر شد که حاوى گلایه‌هاى این پاکبان از عدم پرداختى دستمزد و حقوق ماهیانه‌اش از سوى شهردارى محل خدمتش بود.

این کارگر زحمتکش از عدم ۶ ماه پرداختى و حقوق ماهیانه خود گلایه کرد که ظاهرأ به مزاج مسؤولان شهردارى و شوراى شهر سندرک خوش نیامد و به جاى دلجویى از این پاکبان، منجر به اخراج وى از محل کارش شد تا به نوعی تنبیه و درس عبرتی برای دیگر کارگران شود.

پاکبان سندرکى در این خصوص گفت: ۶ ماه است که هیچ‌گونه پرداختى از سوى شهردارى نداشته‌ام و در این شرایط سخت کرونایى، زندگى برایم سخت شده است.

جعفر شاعرى‌زاده افزود: من داراى دو فرزند هستم که یکى از آنان بیمار است و در درمان این بچه مانده‌ام و نمى‌دانم چه کنم.

وى اظهار داشت: به مغازه‌ها بدهکارم و به‌خدا قسم در بدهى‌ام مانده‌ام و دیگر مغازه‌ها به من اجناس نمى‌فروشند و روى آنکه از کسى هم قرض بگیرم ندارم و در هزینه‌های  زندگى‌ مانده‌ام.

این پاکبان زحمتکش ادامه داد: هیچ راهى جز گلایه در فضاى مجازى نداشتم و مجبور بودم دادم را به نوعى به گوش مسؤولان استانى برسانم.

شاعرى‌زاده افزود: پس از آنکه در فضاى مجازى گله کردم بلافاصله از روز بعد توسط شهردار سندرک از کار بیکار شدم و مرا اخراج کرد.

وى تصریح کرد: از مسؤولان استانى و فرماندار محترم شهرستان میناب استمداد مى‌جویم که به کارم بازگردم چراکه خانواده‌ام به‌شدت در مضیقه هستند و از شرمندگی نمی‌توانم در چشمان فرزندانم نگاه کنم.

بخوانید :  ششمین جشنواره سور، سرنا و زندگی در میناب برگزار می شود

هدف این خبرگزارى از رسانه‌اى ساختن این موضوع کمک به این خانواده محروم و تنگدست است و مسؤولان استانى بنا به رسالت خدمت در نظام اسلامى نسبت به این موضوع همت گمارند چراکه حق این کارگر نیست که به‌دلیل اعتراض به حق و حقوق قانونی خویش، از کار اخراج شود.

لینک کوتاه : https://sedayeminab.ir/?p=2770
  • کد خبر : 2770
  • نویسنده : صدای میناب
  • منبع خبر : فارس
  • 6298 بازدید
  • ۴ دیدگاه

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 7در انتظار بررسی : 0
  1. سلام.خبرگزاری محترم شما بهتر بود واقعیت رو نشر می‌دادید نه اینکه هر که مظلوم نمایی کرد شما بهش حق بدید.این آقا از اول سال تا به الان ۹۰درصد مطالبات خود رو گرفته.کذب محضه .من از نزدیکان این آقا هستم .این چه شانتاژ ه که به راحتی آبروی مدیران دلسوزه وزحمتکش رو به این راحتی به بازی میگیرید.این آقا دروغ گفته حتی کار مفید این معترض در روز به نیم ساعت هم نمی‌رسه با این حال آقایان شهردار هواشو داشت .این اعتراض از سر شکم سیریه نه مشکلات.وشیطنت بعضی از افراد … این آقا اصلا اخراج نبوده فقط تنبیه شد که دیگه دروغ نگه وبا آبروی افراد بازی نکند.

  2. متأسفانه هرکسی پارتی نداشته باشه به همین راحتی مورد تنبیه قرار میگیره
    کارگران شهرداری رو باید هواشونو داشت …اینکه شهرداری که جای آشغال جارو کردن داره پول جارو میکنه هرگز درک نخواهد کرد که افراد ضعیف جامعه چه دردی رو متحمل میشن برای یه لقمه نون حلال ایشاالله اون دنیا بتونن پاسخگو بشن

  3. باشه بابا تو خوبی شهردارت هم دلسوزه مسئولینت هم بفکر کارگران فقط مطمئنم از نزدیکان این پاکبان نیستی شاید صنمی با شهرداری داشته باشی

  4. کار امریکاس

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.