تاریخ انتشار : 12 اسفند 1399 - 11:39

بی تدبیری در توزیع کالا‌های اساسی پذیرفتنی نیست/علیه مدیران متخلف اعلام جرم می شود

بی تدبیری در توزیع کالا‌های اساسی پذیرفتنی نیست/علیه مدیران متخلف اعلام جرم می شود
رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: نحوه نظارت بر قیمت گذاری و توزیع اقلام مورد نیاز مردم به هیچ عنوان قابل قبول و پذیرفتنی نیست.

علی صالحی، رئیس کل دادگستری هرمزگان در نشست ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی دستگاه قضایی استان گفت:بی تدبیری و سوء مدیریت در قیمت گذاری و نظارت بر توزیع کالا‌های اساسی به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست و در صورت ادامه این روند علیه مدیران متخلف اعلام جرم خواهد شد.

صالحی افزود: طی روز‌های اخیر به منظور رصد بازار مرغ به مغازه‌های مختلف در سطح شهر بندرعباس سر زدم و متاسفانه مشاهده کردم که یا گوشت مرغ در مغازه موجود نبود و یا در صورت وجود نیز فروشندگان، ران و سینه مرغ را به صورت تفکیک شده، آن هم با قیمت بالاتر و گزاف عرضه می‌کردند.

او گفت: قصور و بی‌مسئولیتی برخی از مدیران در انجام وظایف و تکالیف قانونی و همچنین ترک فعل‌ها و بی توجهی به امر نظارت موجب نارضایتی مردم شده است و در صورت ادامه این مشکلات قطعا علیه مدیران متخلف اعلام جرم خواهد شد.

رئیس کل دادگستری هرمزگان با طرح این پرسش که «چرا قیمت ماهی و آبزیان در شهر بندرعباس که از منابع عظیم دریایی برخوردار است، باید بیشتر از مناطق و استان‌های همجوار باشد؟» گفت: این امر نیاز به مدیریت، ساماندهی و نرخ گذاری دارد که باید فورا انجام شود.

صالحی افزود: به روسای دادگستری و دادستان‌های عمومی و انقلاب شهرستان‌های استان ابلاغ شده است که به منظور تنظیم بازار و کنترل تورم، شخصا در تیم‌های بازرسی حضور داشته باشند و روند توزیع و قیمت گذاری را با دقت رصد و مدیریت کنند.

بخوانید :  موج اصلی بارندگی‌های شدید در هرمزگان یک‌شنبه و دوشنبه رخ می‌دهد/ مردم هشدارها را جدی بگیرند
لینک کوتاه : https://sedayeminab.ir/?p=3992
  • کد خبر : 3992
  • نویسنده : صدای میناب
  • منبع خبر : باشگاه خبرنگاران جوان
  • 383 بازدید
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.