تاریخ انتشار : 26 مهر 1399 - 13:43
مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان :

۳۶ درصد کلاس های درس در هرمزگان حضوری است/اجباری برای حضور وجود ندارد

۳۶ درصد کلاس های درس در هرمزگان حضوری است/اجباری برای حضور وجود ندارد
مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: تا اطلاع ثانوی اجباری برای حضور دانش آموزان در مدارس وجود ندارد. اما این به معنی تعطیلی مدارس ما نیست و مدارس باز است، عوامل اجرایی و معلمین در مدرسه حضور دارند و در حال خدمات رسانی هستند.

موسی دادی زاده ، درباره وضعیت آموزشی مدارس استان هرمزگان در شرایط کرونا افزود: در حال حاضر حدود ۳۶ درصد کلاس های درس در هرمزگان علی الخصوص در مناطق شرق استان به صورت حضوری برگزار می شود.

وی تصریح کرد: با وجود اینکه حضور در کلاس ها کاملا اختیاری است و اجباری برای حضور در کلاس ها وجود ندارد ولی روز به روز بر تعداد دانش آموزانی که حضوری به مدارس مراجعه می کنند اضافه می شود. بنا بر اعلام دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، آمار دانش آموزانی که دچار بیماری کرونا می شوند و یا معلمانی که به این بیماری مبتلا شده اند نسبت به زمان تعطیلی مدارس، افزایش محسوسی نداشته است.

دادی زاده ادامه داد: یعنی پروتکل های بهداشتی داخل مدارس رعایت شده است و این عامل باعث شده تغیر چشمگیری در تعداد مبتلایان به بیماری کرونا پدید نیاید و وقتی خانواده ها از این موضوع مطلع می شوند باعث می شود که برای فرستادن فرزندان خود به مدرسه رغبت پیدا کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان اظهار کرد: با این وجود تا اطلاع ثانوی اجباری برای حضور دانش آموزان در مدارس وجود ندارد. اما این به معنی تعطیلی مدارس ما نیست و مدارس باز است، عوامل اجرایی و معلمین در مدرسه حضور دارند و در حال خدمات رسانی هستند. آموزش های ما علاوه بر آموزش حضوری، آموزش مجازی هم هست و دانش آموزان از طریق سامانه شاد آموزش می بینند.

وی اضافه کرد: اگر دانش آموزی نیاز به رفع اشکال داشته باشد می تواند به مدرسه مراجعه کند و رفع اشکال بکند . علاوه بر این روزانه ۲۰ ال ۲۲ ساعت در شبکه های مختلف سیما آموزش تلویزیونی را داریم و علاوه بر آموزش تلویزیونی، نوع چهارم آموزش، ارسال درسنامه برای دانش آموزانی است که نه به فضای مجازی دسترسی دارند و نه به تلویزیون و در کلاس درس هم حضور پیدا نکرده اند.

بخوانید :  شایعه ابتلا به تب دانگی در یکی از شهرهای هرمزگان صحت دارد؟
لینک کوتاه : https://sedayeminab.ir/?p=2969
  • کد خبر : 2969
  • نویسنده : صدای میناب
  • منبع خبر : ایسنا
  • 998 بازدید
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.