تاریخ انتشار : 10 آذر 1399 - 12:18
فرمانده انتظامی هرمزگان خبر داد:

علت مرگ دختر ۸ ساله بندرعباسی مشخص شد/ خودکشی با مشارکت یک دوست ۱۲ ساله

علت مرگ دختر ۸ ساله بندرعباسی مشخص شد/ خودکشی با مشارکت یک دوست ۱۲ ساله
علت مرگ آیلار دختر 8 ساله بندرعباسی مشخص شد.

سردار ” غلامرضا جعفری”، فرمانده نیروی انتظامی هرمزگان گفت: در پی اعلام کلانتری ۱۷ شهرستان بندرعباس مبنی بریک فقره حلق آویزی واقع شهرستان بندرعباس و انتقال فرد به بیمارستان، ماموران انتظامی جهت بررسی موضوع به بیمارستان اعزام شدند.

وی افزود: پدر متوفی با حضور مأموران در اظهاراتش اعلام داشت دخترم شب گذشته بادخترهمسایه برای بازی به پشت بام منزل رفته و وقتی صبح از خواب بلند شدم دیدم دخترم در منزل حضور ندارد به پشت بام رفته و مشاهده کردم که با طناب خود را حلق آویز کرده است.

سردار جعفری اذعان داشت: با هماهنگی بعمل آمده اکیپی ازکارآگاهان مجرب پلیس آگاهی متشکل از کارشناسان بررسی صحنه و رئیس اداره مبارزه با جرائم جنایی به محل حادثه اعزام و تحقیقات از خانواده و دوستان وی آغاز شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: به لحاظ اهمیت وحساسیت موضوع پیگیری پرونده به صورت ویژه وجدی دستورکارقرار گرفت و کارآگاهان باحضور مجدد درصحنه نسبت به تحقیق از همسایگان ،دوستان و تمام افراد که با متوفی در ارتباط نزدیک بودند، اقدام کردند.

فرمانده انتظامی استان اذعان داشت: مأموران طی اقدامات پلیسی به یکی از دوستان متوفی که دختری ۱۲ ساله می باشد مظنون شده ، که نامبرده ابتدا منکر حضور در صحنه حادثه میشد اما با مشاهده ادله پلیسی بیان داشت که شب حادثه به منظور بازی به بالای پشت بام رفتیم و با توجه اختلافات شدید خانوادگی و از آنجا که تحت تاثیرخودکشی یکی از دوستان خود بودیم ، تصمیم گرفتیم خودکشی کنیم.

وی ادامه داد: این دختر نوجوان در ادامه اظهاراتش بیان داشت، نخست من خودم را حلق آویز کرده که تحمل ننموده و خودم را نجات دادم و سپس دوستم خودش طناب را دور گردنش پیچید و سپس من نیز طناب را به سمت بالا کشیدم تا بی حال شد که بادیدن وضعیت وی ترسیده و برای به نجات او اقدام کردم اما متاسفانه نتوانستم طناب را از گردنش باز کنم و از روی ترس محل را ترک کردم.

بخوانید :  جزئیات ۵ فرد مبتلا به امیکرون در هرمزگان اعلام شد

سردار جعفری بیان داشت: با دعوت از مقام قضائی ونماینده پزشکی قانونی وکارآگاهان پلیس آگاهی بازسازی صحنه انجام پرونده تکمیلا به دادگاه کیفری ارجاع شد و با توجه به وضعیت روحی و جسمانی و دارا نبودن سن قانونی حسب دستور مقام قضائی متهم که دختری ۱۲ ساله می باشد جهت نگهداری تحویل اداره بهزیستی شهرستان بندرعباس شد.

فرمانده انتظامی هرمزگان خاطرنشان کرد: فروپاشی و اختلافات شدید درون خانواده ضمن بر هم زدن تعادل روانی و عاطفی افراد، در خانواده هایی که از شالوده مستحکم و خوبی بر خوردار نیستند موجب بروز آسیب های اجتماعی دیگراز جمله فرار فرزندان از خانواده،خودکشی، سرقت، قتل، جنایت و … می شود.

لینک کوتاه : https://sedayeminab.ir/?p=3308
  • کد خبر : 3308
  • نویسنده : صدای میناب
  • منبع خبر : رکنا
  • 6502 بازدید
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.