تاریخ انتشار : 11 شهریور 1400 - 16:15

شهروندان هرمزگانی روغن موتور خودرو را با فاکتور معتبر خریداری کنند

شهروندان هرمزگانی روغن موتور خودرو را با فاکتور معتبر خریداری کنند
معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صمت هرمزگان اعلام کرد: شهروندان در هنگام خرید و یا تعویض روغن موتور، خودروی خود حتما فاکتور معتبر دریافت کنند.

عبدالرضا پیروی منش روز پنجشنبه با اعلام این خبر به رسانه‌ها افزود: باتوجه به حضور بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان در سطح بازار و آشنایی کامل با انواع برندهای داخلی و خارجی، اگر روغن‌موتور تقلبی وجود داشته باشد به راحتی قابل شناسایی است.

وی بیان داشت: بر این اساس متقلبان، روغن‌های تقلبی و زیرپله‌ای را در جاده‌های برون‌شهری هرمزگان، خارج از شبکه و دور از دسترس بازرسان، توزیع می‌کنند که نیاز است شهروندان دقت بیشتری در این خصوص داشته باشند.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان ادامه‌داد: افراد عادی در چنین مواردی قادر به شناسایی روغن‌های اصلی نیستند، اما مراکز تعویض روغن و کارشناسان می‌توانند جنس تقلبی را از غیرتقلبی و اصلی تشخیص دهند.

پیروی منش یادآورشد: باتوجه به شیوع ویروس کرونا، خرید و فروش روغن‌موتور خودروها نیز مجازی شده و بر این اساس، احتمال اینکه برخی افراد فریب خورده و در فضای مجازی روغن‌موتور تقلبی دریافت کرده باشند، بیشتر شده است.

وی تاکیدکرد: افراد و صاحبان خودرو برای تعویض روغن به مرکزهای مجاز و دارای پروانه کسب معتبر مراجعه کرده و در پایان کار از آنان فاکتور دریافت کنند.

این مسوول خاطرنشان‌کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف می‌توانند با سامانه ۱۲۴ تماس گرفته و شکایت های خود را ثبت نمایند.

بخوانید :  موج اصلی بارندگی‌های شدید در هرمزگان یک‌شنبه و دوشنبه رخ می‌دهد/ مردم هشدارها را جدی بگیرند
لینک کوتاه : https://sedayeminab.ir/?p=5848
  • کد خبر : 5848
  • نویسنده : صدای میناب
  • منبع خبر : ایرنا
  • 334 بازدید
  • بدون دیدگاه

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.