تاریخ انتشار : 21 دی 1400 - 13:59

رئیس‌جمهور پنجشنبه به هرمزگان سفر می‌کند + برنامه‌های سفر رئیس جمهور

رئیس‌جمهور پنجشنبه به هرمزگان سفر می‌کند + برنامه‌های سفر رئیس جمهور
رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان از سفر رئیس جمهور به هرمزگان در روز پنجشنبه خبرداد.

حسین رئیسی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مطابق برنامه ریزی صورت گرفته رئیس جمهور روز پنج شنبه عازم استان هرمزگان خواهد شد. 

وی افزود: برنامه‌ریزی‌های خوبی در زمینه توجه به توسعه هرمزگان در سفر رئیس‌جمهور دیده شده است و امیدواریم در این سفر شاهد تخصیص اعتبارات ضربتی برای رفع مشکلات و کمبودهای استان باشیم.

نماینده مردم شرق هرمزگان همچنین گفت: هرمزگان استانی با ظرفیت‌های بزرگ ملی و منطقه‌ای است که اثرگذاری آن در موضوعات مختلف بر همگان مشهود است و بهره‌مندی مردم این استان از این مواهب الهی در جهت رفع فقر و بیکاری از جمله مهم‌ترین مطالبات مطرح شده است که با توجه به اهمیت سفرهای استانی رئیس جمهور در قالب آن برنامه ریزی ویژه‌ای می‌بایست صورت گیرد.

برنامه‌های سفر رئیس جمهور به استان هرمزگان

علی رئوفی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: رئیس جمهور صبح پنجشنبه وارد استان می‌شود و سه بازدید سرزده از مناطق مختلف استان دارد. 

وی افزود: بعد از بازدیدهای سرزده، رئیس جمهور ساعت ۱۵ با اقشار مختلف مردم، نخبگان، علما و اندیشمندان استان دیدار می‌کند، این جلسه در سالن نیروی دریایی سپاه انجام می‌شود و مدت آن ۲ ساعت خواهد بود. 

معاون سیاسی و امنیتی استانداری هرمزگان گفت: بعد از این دیدار بلافاصله شورای اداری استان در همان سالن تشکیل می‌شود و وزرایی که رئیس جمهور را همراهی می‌کنند و به شهرستان‌ها سفر می‌کنند گزارشات خود را در این جلسه اعلام می‌کنند. 

وی ادامه داد: بعد از شورای اداری، مصاحبه خبری دارند و آیت‌الله رئیسی در جمع خبرنگاران پاسخگوی اصحاب رسانه خواهد بود. 

رئوفی ادامه داد: محل سفر وزرا مشخص و برنامه‌‌ریزی شده است، در این سفر وزرای اقتصاد، وزیر بهداشت، کشاورزی، راه و شهرسازی، نفت، نیرو، صنعت، معدن و تجارت، معاون توسعه روستای ریاست جمهوری، معاون امور زنان رئیس جمهور، وزیر میراث فرهنگی، وزیر ارشاد، وزیر کشور، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه، رئیس دفتر، معاون اجرایی و سرپرست نهاد و وزیر ورزش رئیس جمهور را همراهی خواهند کرد. 

بخوانید :  تیم خلیج فارس میناب از ادامه حضور در رقابت های لیگ دسته سوم فوتبال کشور انصراف داد
لینک کوتاه : https://sedayeminab.ir/?p=7490
  • کد خبر : 7490
  • نویسنده : صدای میناب
  • منبع خبر : تسنیم
  • 1302 بازدید
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.