تاریخ انتشار : 26 فروردین 1401 - 17:26

امام جمعه میناب: فکری به حال آب سندرک کنید/ مردم در عذابند

امام جمعه میناب: فکری به حال آب سندرک کنید/ مردم در عذابند
امام جمعه میناب گفت: میناب از کرگان تا کریان و بخش سندرک مشکل آب دارند و به فکر آب آشامیدنی مردم باشید که مردم سخت در عذابند.

حجت الاسلام  محسن ابراهیمی امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با تبریک ولادت امام مجتبی علیه السلام ضمن بیان روایاتی در باب شخصیت این امام‌ همام گفت: امام حسن مجتبی (ع) مجمع فضائل الهی بود.

وی افزود: همسایه داری، مردم داری و قدرشناسی را از امام مجتبی (ع) بیاموزیم و سبک زندگی خود را حسنی کنیم.

حجت الاسلام ابراهیمی به روز ارتش اشاره کرد و ضمن تبریک و گرامیداشت این روز گفت: همه ما اقتدار و استحکام ارتش را می‌خواهیم و بایدارتش مقتدر باشد.

امام جمعه میناب، ضمن تاکید به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با مسئولان نظام عنوان کرد: دولت و مسؤولان استانی و شهرستانی تاکید آقا را در مورد منابع ارزی آزاد شده را در کارهای زیربنایی مورد توجه قرار دهند و سهم میناب را در کارهای زیربنایی در نظرگرفته و این شهرستان را محرومیت نجات دهند.

وی افزود: میناب در امور زیربنایی، مشکلات زیادی دارد و مردم با چالش‌های زیادی روبرو هستند. در راههای روستایی و شهری مشکلات زیادی داریم و امکانات شهرداری بسیار محدود است.

ابراهیمی تأکید کرد: مسیر۹۵دستگاه تا دانشگاه بسیار حادثه خیز است و از مسئولان کشور و استان می خواهم به کمک شهرداری بیایند. همچنین شهرستان میناب اکثر محلات آن بافت فرسوده است و این نیاز به همت ملی دارد که بافت فرسوده سامان داده شود.

امام جمعه میناب ضمن قدردانی از مسئول اداره آب وفاضلاب شهرستان گفت: میناب از کرگان تا کریان و بخش سندرک مشکل آب دارند و به فکر آب آشامیدنی مردم باشید.

خطیب جمعه میناب گفت: به گفته مسئول آب، کم آبی در شهرستان تا خردادماه مرتفع می شود و امیدواریم این مسأله هرچه سریع‌تر به سامان شود چون مردم خیلی گرفتارند.

بخوانید :  راه اندازی ۲۰ آشپزخانه اطعام مهدوی در میناب

ابراهیمی به روزاکرام وتکریم خیرین اشاره کرد و ضمن قدردانی از خیرین گفت: به ایتام و نیازمندان کمک کنید و باکمیته امداد و بهزیستی همکاری کنید تا بتوانند به اقشار نیازمند کمک کنند.

لینک کوتاه : https://sedayeminab.ir/?p=8137
  • کد خبر : 8137
  • نویسنده : صدای میناب
  • منبع خبر : فارس
  • 662 بازدید
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.