تاریخ انتشار : 05 آبان 1399 - 22:12
وداع دادی‌زاده با صندلی مدیرکلی :

آشنـایی با گزینه‌ی ایلامی مدیرکلی آموزش و پرورش هرمزگان

آشنـایی با گزینه‌ی ایلامی مدیرکلی آموزش و پرورش هرمزگان
این روزها بحث تغییر مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان داغ است و به نظر می‌رسد باید وداع دادی‌زاده با صندلی مدیرکلی را قطعی دانست.

این روزها بحث تغییر مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان داغ است و به نظر می‌رسد باید وداع دادی‌زاده با صندلی مدیرکلی را قطعی دانست. در این وضعیت از «عباس شفیعی» معاون سواد آموزی استان ایلام به عنوان یکی از گزینه‌های جدی تصدی پست مدیرکلی آموزش و پرورش یاد می‌شود که البته هم‌شهری بودن وی با استاندار هرمزگان نیز حساسیت‌هایی در این زمینه ایجاد کرده است.

اما اگر بخواهیم به مشی سیاسی این گزینه‌ی مدیرکلی اشاره کنیم باید گفت که شفیعی رزمنده‌ای اصلاح طلب و معتدل است و هیچ‌گاه اظهارنظرهای تند و رفتارهای خاص اصلاح‌طلبان هیجانی از وی مشاهده نشده است. در زمان برگزاری انتخابات پیشین نیز شفیعی یکی از فعالان ستاد انتخاباتی حسن روحانی بوده است و وزارت آموزش و پرورش نیز اصرار فراوانی دارد که در ماه‌های پایانی دولت وی در هرمزگان به مدیرکلی آموزش و پرورش برسد.

بنا بر اعلام منابع محلی، نفوذ شفیعی در وزارت آموزش و پرورش زیاد است و عملکرد وی نیز در نهضت سوادآموزی ایلام بد نبوده اما آیا این نوع عملکرد ضامن موفقیت در هرمزگان نیز خواهد بود؟!

در این شرایط به نظر می‌رسد که اعضای مجمع نمایندگان استان به دنبال گزینه‌ای بومی و انتخاب از میان معاونان دادی‌زاده هستند و «ایرج بیت اللهی» ، «محمد قویدل» و «علیرضا باقری» در این وضعیت شانس مدیرکلی دارند؛ افرادی که بنا بر اعلام منابع آگاه چندان در کنار رفتن دادی زاده نیز بی‌تاثیر نبوده‌اند.

بخوانید :  کشف 400 کیلو تریاک در پوشش خیار سبز
لینک کوتاه : https://sedayeminab.ir/?p=3107
  • کد خبر : 3107
  • نویسنده : پدرام مجیدی
  • منبع خبر : نشریه دلفین
  • 2067 بازدید
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.