تاریخ انتشار : 23 تیر 1400 - 20:01

وعده‌های دروغین مسئولان در خصوص احداث ورزشگاه ۱۰ هزار نفری میناب تمامی ندارد + فیلم

وعده‌های دروغین مسئولان در خصوص احداث ورزشگاه ۱۰ هزار نفری میناب تمامی ندارد + فیلم
وعده ی بهره برداری از پروژه ورزشگاه 10 هزار نفری میناب را یک دهه است که از زبان مسولین میشنویم، وعده هایی که تاکنون همه دروغ بوده و فقط برای دلخوش کردن مردم بیان شده اند و گویا قرار است این وعده ها همچنان ادامه داشته باشد.

ورزشگاه ۱۰ هزار نفری میناب در نزدیکی روستای حاجی خادمی از پروژه‌های مصوب دولت دهم است و به عنوان یکی از طرح‌های ملی در شهرستان میناب به شمار می رود که عملیات احداث آن در سال ۱۳۹۱ آغاز شد

براساس آخرین وعده هایی که از طرف استاندار و مدیرکل ورزش وجوانان هرمزگان داده شده، قرار هست تا ۷ روز دیگر (پایان تیرماه) فاز اول این پروژه به بهره برداری برسد اما بررسی ها خبرنگار صدای میناب، خبر از توقف این پروژه دارد.

وعده ی بهره برداری از این پروژه را  یک دهه است که از زبان مسولین میشنویم، وعده هایی که تاکنون همه دروغ بوده و فقط برای دلخوش کردن مردم بیان شده اند و گویا قرار است این وعده ها همچنان ادامه داشته باشد.

دیگر برای بسیاری از مسولان ، “قبح دروغ گفتن” شکسته شده است و به راحتی آب خوردن وعده ی دروغ می دهند. استاندار ، فرماندار، مدیر کل و … هر کدام به نوعی وعده ی بهره برداری این پروژه را داده اند ولی هیچگاه این وعده ها عملی نشده است.

در سالیان گذشته از تخصیص بودجه های میلیاردی سخن به میان آمده ولی در واقعیت کاری انجام نشده است.معلوم نیست میلیارد ها تومان هزینه چه چیزی شده است ، در مدت یک دهه اخیر فقط مرحله شن ریزی و جدول کشی نیمه کاره ی زمین صورت گرفته است.

ده سال است که فاز اول این ورزشگاه را که شامل نصب چمن مصنوعی و ساخت رختکن است را می خواهند به مرحله بهره برداری برسانند اما ناتوان هستند.

بخوانید :  آتش سوزی مغازه لوازم خانگی در میناب + فیلم

سئوالاتی که اینجا مطرح می‌شود این است که چرا مسئولان استان و شهرستان عادت به وعده‌های دروغین دارند؟ براستی تا کی قرار است وعده بشنویم؟ چرا در اجرای پروژه ها نظارت کافی وجود ندارد؟ تا کی قرار است بودجه ورزش شهرستان هزینه ی احداث پروژه ای شود که بعد از ده سال پیشرفت کمتر از ۱۰ درصد داشته است؟

لینک کوتاه : https://sedayeminab.ir/?p=5237
  • کد خبر : 5237
  • نویسنده : مصیب جعفری زاده
  • منبع خبر : صدای میناب
  • 767 بازدید
  • يک دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0
  1. خوب مشخص ان پول کجا اریت مسئولو به حساب گرامی دوتا پیمانکار از اکیپ خودشو اتارن اوشو هم به بهونه ساخت پروژه پولو بالا اکشن…

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.