تاریخ انتشار : 17 بهمن 1398 - 10:03
فرمانده سپاه ناحیه میناب

بیش از ۱۰۰ برنامه متفاوت در دهه مبارک فجر در میناب برگزار می شود

بیش از ۱۰۰ برنامه متفاوت در دهه مبارک فجر در میناب برگزار می شود
انقلاب نوپای ما امروز به برکت خون مطر شهیدان به درختی تنومند تبدیل شده است

به گزارش صدای میناب ، سرهنگ پاسدار طالب احمدی نیا فرمانده سپاه ناحیه میناب ضمن گرامی داشت دهه مبارک فجر گفت: بیش از ۱۰۰ برنامه متفاوت در دهه مبارک فجر امسال در شهرستان میناب برگزار می شود.

وی گفت: دشمنان این نظام و انقلاب به خیال خام و باطل خود فکر می کردند که انقلاب اسلامی ما به رهبری حضرت امام خمینی(ره) هیچگاه به پیروزی نخواهد رسید اما غافل از آن بودند که اراده ملت بزرگ ایران در امتداد اراده الهی است و اراده خداوند قطعا محقق خواهد شد.

احمدی نیا اظهار داشت: انقلاب نوپای ما امروز به برکت خون مطر شهیدان به درختی تنومند تبدیل شده است که دیگر هیچ ابرقدرتی جرئت نگاه چپ را به ما ندارد و اگر چنین فکری را در مخیله خود عبور دهند قطعا پشیمانی سختی در انتظار آنان خواهد بود.

فرمانده سپاه ناحیه میناب گفت: همانطور که امام راحل فرمودند انقلاب اسلامی ما امروز به دنیا صادر شده است و ثمره انقلاب اسلامی ایران به وفور در تمامی نقاط جهان قابل مشاهده می باشد و تمامی مظلومین جهان به مبارزه با استکبار جهانی یعنی آمریکای جنایتکار بپا خواسته اند و انشاالله تا نابودی جبهه کفر راه درازی باقی نمانده است.

طالب احمدی نیا اظهار داشت: به برکت این انقلاب و نظام اسلامی کشور ما به ابرقدرتی بزرگ تبدیل شده است و هیچ معادله سیاسی در منطقه بدون حضور ایران حل و فصل نمی شود و دشمنان ما به خوبی می دانند که انقلاب اسلامی ایران شکست ناپذیر شده است.

بخوانید :  ضرورت اجرای طرح هدایت سیلاب ها و آب های سطحی در شهر میناب + فیلم
لینک کوتاه : https://sedayeminab.ir/?p=1005
  • کد خبر : 1005
  • نویسنده : صدای میناب
  • منبع خبر : خبرگزاری بسیج
  • 949 بازدید
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.