تاریخ انتشار : 24 خرداد 1403 - 18:24

نمایندگان هرمزگان در مجلس پیگیر عضویت در کدام کمیسیون ها هستند؟

نمایندگان هرمزگان در مجلس پیگیر عضویت در کدام کمیسیون ها هستند؟
نمایندگان مردم هرمزگان در خانه ملت در آستانه تشکیل کمیسیون های مجلس شورای اسلامی بدنبال کمیسیون های اثرگذارتر در مجلس برای کمک به توسعه استان هستند.

هرمزگان ۵ نماینده در مجلس دارد و حضور آنان در کمیسیون های مهم و اثربخش می تواند شمار کم نمایندگان را از طریق نفوذ کمیسیونی جبران کند.

در آستانه تشکیل کمیسیون های تخصصی مجلس جدید، لیستی از نام نویسی هر کدام از نمایندگان استان در مجلس منتشر شده که نشان می دهد آنان پیگیر عضویت در کدام کمیسیون هستند.

محمد آشوری نماینده مرکز هرمزگان پیگیر عضویت در کمیسیون برنامه و بودجه و کمیسیون شوراها و امور داخلی است. او در دوره های گذشته مجلس عضویت در کمیسیون امنیت ملی و نیز کمیسیون شوراها را تجربه کرده است و عضو هیأت رییسه مجلس نیز برای ۱۲ سال بود.

فاطمه جراره نماینده مرکز هرمزگان نیز پیگیر کمیسیون آموزش و انرژی مجلس است و اولین بانوی هرمزگانی راه یافته به مجلس احتمالا به یکی از این دو کمیسیون خواهد رفت.

احمد مرادی نماینده مردم هرمزگان عضویت در کمیسیون انرژی را دنبال می کند چرا که در مجلس پیشین نیز نایب رییس این کمیسیون بود. او احتمالا شانس خود برای عضویت در هیأت رییسه کمیسیون انرژی را نیز دوباره امتحان خواهد کرد.

احمد جباری نماینده غرب هرمزگان هم پیگیر عضویت در کمیسیون عمران مجلس است چرا که بیش از ۸ سال عضو هیأت رییسه این کمیسیون بوده است و تحصیلات مرتبط با این کمیسیون را نیز دارد.

ابوالقاسم جراره نماینده هرمزگانی تهران، پیگیر کمیسیون صنایع و معادن است و در سابقه خود نیز عضویت در این کمیسیون را داراست.

عبدالکریم هاشمی نخل ابراهیمی نیز پیگیر عضویت در کمیسیون برنامه و بودجه است که در سابقه خود نیز عضویت در این کمیسیون را دارد. او تحصیلات مرتبط با این کمیسیون را نیز دارد.

بخوانید :  تولید ۲۵ تن ماهی خاویاری در هرمزگان

جالب است بدانید که فریدون همتی استاندار هرمزگان که از ایلام به مجلس راه یافته نیز برای کمیسیون برنامه و بودجه نام نویسی کرده است.

نمایندگان بر اساس سوابق کاری و شغلی و تحصیلی خود به عضویت یکی از کمیسیون های مجلس در می آیند و فعالیت خود را در آن آغاز می کنند.

هیأت رییسه مجلس دیروز اعلام کرده که ترکیب کمیسیون ها نهایی نشده است و به محض نهایی شدن، به اطلاع عموم خواهد رسید.

لینک کوتاه : https://sedayeminab.ir/?p=13369
  • کد خبر : 13369
  • نویسنده : صدای میناب
  • منبع خبر : فارس
  • 131 بازدید
  • بدون دیدگاه

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.