تاریخ انتشار : 09 شهریور 1403 - 20:49

فوتبالیست آینده دار مینابی به تیم شهرداری بندرعباس پیوست

فوتبالیست آینده دار مینابی به تیم شهرداری بندرعباس پیوست
ایمان احمدی طیفکانی، مهاجم جوان و با استعداد مینابی، با عقد قراردادی یک‌ساله به تیم فوتبال شهرداری بندرعباس در رقابت‌های لیگ دسته دوم کشور پیوست.

ایمان احمدی طیفکانی، فوتبالیست آینده دار مینابی که سابقه بازی در تیم‌های نوبند گستر میناب، ذوب آهن اصفهان و آوای میناب حدید را در کارنامه دارد، با عقد قراردادی یک‌ساله به تیم فوتبال شهرداری بندرعباس ملحق شد.

این مهاجم توانمند که تجربه حضور در رقابت‌های مختلف فوتبال کشور را دارد، قرار است در لیگ دسته دوم کشور برای شهرداری بندرعباس به میدان برود و به تقویت خط حمله این تیم کمک کند.

ایمان احمدی طیفکانی از موفقیت های فوتبالی تا رکوردهای جهانی

ایمان احمدی طیفکانی که متولد ۲۵ مهر ۱۳۸۲ است، فوتبال خود را از آکادمی علمدار بندرعباس آغاز کرد و به سرعت در تیم‌های منتخب استان هرمزگان و فستیوال‌های ملی خوش درخشید.

این مهاجم جوان، در رده‌های مختلف سنی از نونهالان تا جوانان ، سابقه بازی در تیم‌های مطرحی همچون نوبند گستر میناب، ذوب آهن اصفهان، و میناب حدید را دارد و در طول دوران حرفه‌ای خود در مسابقات مهمی به‌عنوان کاپیتان و بازیکن کلیدی حضور یافته است.

احمدی در لیگ برتر نوجوانان کشور برای تیم نوبند گستر میناب به میدان رفته و در برابر تیم‌هایی همچون گل‌گهر سیرجان، فولاد خوزستان و تراکتور تبریز موفق به گل‌زنی شده است.

وی در لیگ برتر جوانان به‌عنوان مهاجم جوان تیم ذوب‌آهن اصفهان درخشید و ۸ گل برای این تیم به ثمر رساند.

از دیگر افتخارات این بازیکن، حضور در مسابقات کشوری و انتخاب به‌عنوان کاپیتان و بازیکن برتر در رقابت‌های مهمی نظیر مسابقات کشوری نونهالان، نوجوانان و جوانان است.

او همچنین به‌عنوان بازیکن فیکس تیم میناب حدید در مسابقات امیدهای مناطق کشور، با هدایت مجید ذاکری، تیم سپاهان اصفهان را در فینال شکست داد و قهرمانی را کسب کرد.

بخوانید :  لزوم توجه فروشندگان به رسید‌های جعلی در هرمزگان

گفتنی است این ورزشکار علاوه بر سابقه درخشان فوتبالی، رکورددار آسیایی و جهانی در چرخاندن توپ فوتبال روی انگشت به صورت مسافتی و ثابت با چشمان بسته است.

لینک کوتاه : https://sedayeminab.ir/?p=13975
  • کد خبر : 13975
  • نویسنده : صدای میناب
  • منبع خبر : صدای میناب
  • 367 بازدید
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.