تاریخ انتشار : 17 مرداد 1403 - 11:15

تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه به مناسبت روز خبرنگار در دادگستری شهرستان میناب

تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه به مناسبت روز خبرنگار در دادگستری شهرستان میناب
به مناسبت هفدهم مرداد «روز خبرنگار» طی جلسه ‎ای در دادگستری شهرستان میناب از خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان تجلیل بعمل آمد.

در ابتدای این جلسه علی بلادر رییس دادگستری میناب ضمن تجلیل از تلاشهای خبرنگاران و اصحاب رسانه میناب بر اهمیت خبر و خبرنگاری تاکید نمود و از اصحاب رسانه خواست در جهت رسالت خبری با هدف کمکرسانی و حل مشکل به بیان مشکلات بپردازند.

رییس دادگستری میناب در ادامه با اشاره به ارتقاء جایگاه دادگستری میناب افزود: استمرار ملاقات مردمی، بازدید مستمر از شعب، کاهش زمان بررسی لایحه ها به ۶ ساعت ، افزایش دفاتر قضایی، رضایت مراجعان و … از جمله معیارهای این ارتقا، می باشد.

ابراهیم طاهری دادستان عمومی و انقلاب شهرستان میناب نیز ضمن تبریک روز خبرنگار و تشکر از زحمات خبرنگاران به نقش خبرنگاران در انتقال عملکرد مسولان اشاره کرد و گفت: اگر تلاش‌های خبرنگاران و اصحاب رسانه نباشد، فعالیت هایی که توسط مدیران انجام می‌شود به درستی به اطلاع مردم نمی رسد.

طاهری با تأکید بر اینکه دستگاه قضایی از نقد منصفانه استقبال می‌کند، اظهار داشت : خبرنگاران می‌توانند با استفاده از ابزار قلم و رسانه با پایبندی به اصول امانتداری و رعایت عدالت و انصاف بدون توجه به تهدید ها به رسالت خود عمل کنند.

دادستان میناب در ادامه افزود : تاکنون در راستای احقاق حقوق عامه در برابر موضوعاتی که قابل پیگیری بوده هیچگاه بیتفاوت نبوده و تا حصول نتیجه موضوعات را پیگیری کرده است.

در پایان جلسه رئیس دادگستری و دادستان شهرستان میناب با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از زحمات خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان میناب تجلیل به عمل آوردند.

بخوانید :  بازدید سرزده فرماندار میناب از جایگاه‌های سوخت توکهور وهشتبندی
لینک کوتاه : https://sedayeminab.ir/?p=13761
  • کد خبر : 13761
  • نویسنده : مصیب جعفری
  • منبع خبر : صدای میناب
  • 7548 بازدید
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.