تاریخ انتشار : 27 مرداد 1401 - 19:15

تاکسی اینترنتی “نت رو” بزودی در میناب شروع به کار خواهد کرد

تاکسی اینترنتی “نت رو” بزودی در میناب شروع به کار خواهد کرد
"نت رو تاکسی " اولین سامانه هوشمند حمل مسافر و بار در میناب به بزودی فعالیت خود را در شهرستان میناب آغاز می کند.

مریم نیکبختی مدیر تاکسی اینترنتی “نت رو” با اعلام راه اندازی تاکسی اینترنتی در میناب، گفت: با هدف مدرنیته کردن سیستم حمل و نقل شهرستان، اولین تاکسی اینترنتی دارای مجوز در میناب راه اندازی شده و بزودی فعالیت خود را شروع میکند.

 وی افزود : تاکسی آنلاین “نت رو”، یک سیستم هوشمند در خواست تاکسی مبتنی بر اینترنت است که کاربران می‌توانند بدون نیاز به تماس تلفنی در هر جایی از شهر که باشند تاکسی درخواست کنند. این سیستم به صورت هوشمند موقعیت مکانی شما را مشخص و تاکسی های موجود در اطرافتان را نمایش می‌دهد. پس از درخواست تاکسی، امکان برقراری ارتباط با راننده را نیز خواهید داشت و همچنین می‌توانید عملیات پرداخت را به صورت نقد یا الکترونیکی پرداخت کنید.

وی افزود : نت رو تلاش دارد خدمات خود را در همه نقاط شهرستان میناب ارائه کند و فضایی جهت کارآفرینی برای جذب سفیران جویای کار فراهم نمایید لذا هیچ محدودیتی مکانی در خصوص ثبت نام وجود ندارد و از تمام نقاط شهرستان رانندگان عزیز می توانند در این سامانه نام نویسی کنند.

مدیر تاکسی اینترنتی نت رو میناب به قیمت‎های مناسب خدمات این سامانه رزرو تاکسی در میناب اشاره کرد و افزود: محاسبه قیمت سفر به طور خودکار و داینامیک توسط سیستم و بر اساس الگوریتم های محاسبه آنلاین صورت میگیرد و همان لحظه اول به مسافر و راننده در نرم افزار اعلام میشود

وی با تشریح روند ثبت نام رانندگان متقاضی این سامانه، گفت: راننده ها باید به صورت حضوری با مدارک هویتی شان شامل گواهی نامه، کارت ملی، سند یا کارت خودرو و بیمه نامه به دفتر ما مراجعه نمایند. بعد از مراجعه خودروی آنها توسط کارشناس کنترل کیفی ما بررسی می شود و در پایان نکات آموزشی، باید ها و نبایدها، آئین نامه انضباطی، نحوه رفتار با مسافر و کار با نرم افزار نت رو به آنها آموزش داده میشود و ثبت نام انجام میگیرد.

بخوانید :  اهداء ۱۸۰ سری جهیزیه به نوعروسان میناب

مدیر تاکسی اینترنتی میناب در پایان ضمن دعوت از رانندگان برای ثبت نام در سامانه “نت رو” بیان داشت: پس از نام نویسی رانندگان، آموزش‌های لازم به آنان ارائه خواهد شد و این تاکسی به شکل رسمی فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

  • آدرس دفتر تاکسی اینترنتی نت رو میناب : شیخ آباد ،بلوار امام، کوچه ۶۴، جنب املاک ایران
  • شماره تماس : ۰۹۳۵۷۶۵۸۹۰۰
لینک کوتاه : https://sedayeminab.ir/?p=8559
  • کد خبر : 8559
  • نویسنده : صدای میناب
  • منبع خبر : صدای میناب
  • 3308 بازدید
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.