تاریخ انتشار : 08 خرداد 1403 - 0:31

باید فکری به حال رفع بوی آب شرب میناب شود

باید فکری به حال رفع بوی آب شرب میناب شود
فرماندار میناب با بیان اینکه معضلات زيادي در زمينه‌ آب شرب وجود دارد گفت : اداره آب و فاضلاب و امور آب باید ظرف مدت کوتاه نسبت به تامین آب شرب که مورد رضایت مردم باشد اقدام کنند.

فرماندار میناب در جلسه شورای بهداشت شهرستان میناب ضمن عرض تسلیت شهادت حضرت آیت الله رئیسی شهید جمهور همراهانشان گفت: طرح بزرگ ملی واکسیناسیون مقابله با کرونا و تولید واکسن داخلی و طرح رایگان کردن درمان کودکان را از دستاوردهای مهم دولت حضرت آیت الله رئیسی شهید جمهور درحوزه بهداشت و درمان و تأمین سلامت مردم از اقدامات بزرگ این دولت دانست.

وی افزود: معضلات زیادی در زمینه‌ آب شرب وجود دارد و اداره آب و فاضلاب و امور آب باید ظرف مدت کوتاه نسبت به تامین آب شرب که مورد رضایت مردم باشد اقدام کنند.

فرماندار میناب با بیان اینکه انتقادات شهروندان از وضعیت آب شرب متاسفانه زیاد شده است گفت : باید فکری به حال رفع بوی آب شود و دستگاه های متولی موضوع را بصورت ویژه پیگیری کنند.

رادمهر در خصوص مشکلات حوزه آب و فاضلاب بویژه شکستگی های سطح شهرستان گفت: مگر اداره آب و فاضلاب میناب چند نفر نیرو دارد که بتواند این همه حجم شکستگی ها را رفع کند و باید آب و فاضلاب استان به شهرستان میناب توجه ویژه ای و در این مورد نیز کمک کند.

وی عدم توجه به قوانین و دستورالعمل های حوزه بهداشت و سلامت مردم را نابخشودنی خواند و افزود: سلامت مردم یکی از مباحث مهم و تاثیرگذار جامعه است و عذر هیچ مدیری پذیرفتنی نیست و باید مصوبات با تلاش همه دستگاه ها اجرایی و مشکلات مردم به حداقل برسانیم و سلامت مردم در اولویت قرار دارد در این راه هر گونه کم کاری و سهل انگاری از هیچ نهادی قابل قبول نخواهد بود.

بخوانید :  امتحانات دانش‌‌آموزان تا پایان هفته لغو شد

رئیس شورای بهداشت شهرستان میناب گفت: جایگاه شورای بهداشت و مصوبات آن قانونی است و مدیران باید مصوبات را پیگیری و پاسخگوی اجرای آن باشند و در صورت عدم اجرای آن به دستگاه قضائی معرفی می شوند با کسی در این مورد تعارف نداریم.

رادمهر افزود: اجرای کیفی برنامه های مرتبط با سلامت و اطلاع رسانی بهتر به مردم در خصوص مسائل بهداشتی و درمانی از دیگر نکاتی است که باید به آن توجه شود که در این خصوص فرهنگ سازی و آموزش یکی از راهکارهای پایداری سلامت مردم در جامعه است و همچنین نظارت بر کمیت و کیفیت نان نیز مورد تاکید است.

وی مقابله با تب کریمه کنگو و اقدامات کنترلی و پیشگیری با این بیماری یک کار تیمی می خواهد و تلاش همه دستگاه ها را می طلبد و همچنین نیاز به اطلاع رسانی عمومی دارد.

دراین جلسه پیرامون کیفیت آب شرب و بیماری تب کریمه کنگو توسط اعضاء مواردی عنوان و تصمیمات لازم جهت بهبود وضعیت و ارتقاء کیفیت خدمات بهداشتی درمانی شهرستان گرفته شد.

لینک کوتاه : https://sedayeminab.ir/?p=13238
  • کد خبر : 13238
  • نویسنده : صدای میناب
  • منبع خبر : روابط عمومی فرمانداری
  • 219 بازدید
  • يک دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0
  1. واقعا بوی لجن میدن

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.