تاریخ انتشار : 06 مرداد 1403 - 17:02

بازدید استاندار هرمزگان از طرح‌های عمرانی در میناب

بازدید استاندار هرمزگان از طرح‌های عمرانی در میناب
مهدی دوستی استاندار هرمزگان در سفر نیمروزی خود به میناب از پروژه های نیمه تمام در حوزه راه ، ورزش ،بهداشت و گاز بازدید کرد.

مهدی دوستی استاندار هرمزگان صبح امروز با هدف بازدید از طرح‌های عمرانی شهرستان میناب با همراهی جمعی از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان هرمزگان وارد شهرستان میناب شد.

دوستی در نخستین برنامه خود با حضور در محل احداث ورزشگاه ۱۰ هزار نفری میناب روند پیشرفت این پروژه بزرگ ورزشی را مورد بررسی قرار داد.این پروژه که جزو پروژه‌های راکد چندین و چند ساله به شمار می‌آید با پیگیری‌های مسؤولان استان هرمزگان در دولت سیزدهم مجدداً فعال شده است.

محمد رادمهر در حاشیه این بازدید بیان داشت : مرحله نخست این ورزشگاه با اعتبار ۸۱ میلیارد تومان تا دو سال آینده به بهره برداری می‌رسد و ۲ هزار تن از مزایای آن بهره مند می‌شوند.

استاندار هرمزگان در ادامه از فاز دوم پروژه راه محور میناب به تیاب بازدید کرد و برای تسریع این پروژه دستورات لازم را داد.

دیگر پروژه نیز بلوار غدیر مرتبط با شهرداری میناب بود که قرار است با اعتبار ۶۴ میلیارد تومان احداث شود، در این بازدید استاندار هرمزگان برای تأمین قیر مورد نیاز این پروژه اعلام همکاری کرد

استاندار هرمزگان در بازدید خود از پروژه های نیمه تمام از بیمارستان دوم شهرستان اظهار داشت:بیمارستان دوم یکی از پروژه های مهم این شهرستان و استان است که در حال انجام است که بخش سازه آن در حال انتهایی قرار دارد وبخش تاسیسات آن هم در حال انجام است.

استاندار هرمزگان گفت:تجیهزات این بیمارستان در مرحله سفارش گذاری وتامین هستند که امیدواریم تا سه ماه آینده بتوانیم کار تجهیز بیمارستان را آغاز کنیم.

مهدی دوستی در دیدار و گفت و گو با آیت‌الله ابراهیمی امام جمعه میناب و نماینده مردم هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری و جمعی از ائمه جمعه شرق استان، ضمن تبریک سالروز اقامه نماز جمعه و قدردانی از حمایت‌های ائمه جمعه از برنامه‌های توسعه ای در دولت سیزدهم، اظهار کرد: در حوزه مسکن از حدود سه هزار و ۳۰۰ سهمیه میناب تاکنون فونداسیون حدود ۲ هزار و ۸۰۰ واحد ریخته شده و با توجه به تقاضای مجدد مردم برای شرکت در این طرح، ۲۴ هکتار زمین به حوزه مسکن میناب الحاق خواهد شد.

بخوانید :  ۱۱ بیمار تب دانگی در بندرلنگه

وی با تاکید بر آغاز مطالعات طرح بندر بزرگ میناب گفت: قطعه ۴.۵ کیلومتری محور مواصلاتی «تیاب به حکمی» میناب هم تا پایان امسال با تزریق اعتبارات تکمیل می‌شود، در حوزه گازرسانی هم اعتباری افزون بر ۶۰۰ میلیارد ریال در نظر گرفته شده که بخشی از عملیات تا دهه فجر مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

لینک کوتاه : https://sedayeminab.ir/?p=13648
  • کد خبر : 13648
  • نویسنده : صدای میناب
  • منبع خبر : صدای میناب
  • 1775 بازدید
  • ۲ دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0
  1. خدا خیرتون بده
    چمن مصنوعی محله تپه الله اکبر بعد ۱۶ سال تکمیل کنید بعد استارت ساخت ورزشگاه ۱۰ هزار نفری بزنید.

  2. بنظرم یه خط اتوبوس دریایی از میناب به جزیره هرمز بزنید تا ساکنان شرق کشور از میناب به هرمز و سپس قشم بروند فاصله میناب تا هرمز کمه وحیفه از مسیر دریایی استفاده نشه ممنونم

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.