تاریخ انتشار : 26 خرداد 1403 - 23:24

انتقال دو بیمار بدحال به بندرعباس با بالگرد اورژانس هوایی

انتقال دو بیمار بدحال به بندرعباس با بالگرد اورژانس هوایی
مدیر حوادث و فوریتهای پیش بیمارستانی ۱۱۵ بندرعباس گفت: ۲ بیمار نیازمند خدمات اورژانسی با بالگرد‌های اورژانس هوایی از شهرستان‌های میناب و بوموسی به بندرعباس منتقل شدند.

دکتر قاسمی مدیر حوادث و فوریتهای پیش بیمارستانی ۱۱۵ بندرعباس گفت: بالگرد اورژانس هوایی بندرعباس جهت انجام  دو ماموریت در ساعتهای ۸:۵۵ دقیقه و ۱۱:۲۵ صبح روز جمعه مورخ ۲۵خرداد به پرواز درآمد.

مدیر حوادث و فوریتهای پیش بیمارستانی هرمزگان اظهار داشت: در ساعت ۸:۵۵دقیقه صبح، تیمی از بالگرد اورژانس ۱۱۵ برای انتقال یک خانم ۷۴ ساله با شکستگی فمور از بیمارستان پارس بوموسی به بیمارستان صاحب الزمان بندرعباس اعزام شد.
بیمار دچار شکستگی فمور شده بود و به دلیل درد شدید و عدم امکان جابجایی، نیاز به مراقبت های پزشکی تخصصی در بیمارستان مجهزتر داشت.

بالگرد اورژانس ۱۱۵ در مدت زمان کوتاهی به جزیره بوموسی رسید و بیمار را به همراه تیم فوریتهای پزشکی عامری و عسکری به بیمارستان صاحب الزمان بندرعباس منتقل گردید.

خوشبختانه حال بیمار مساعد گزارش شده و تحت مراقبت های پزشکی لازم قرار دارد.

در ادامه، در همین روز در ساعت ۱۱:۲۵ صبح،  بالگرد اورژانس ۱۱۵ یک بار دیگر برای انتقال مصدوم تصادفی که یک جوان ۱۹ ساله با ترومای متعدد و کاهش سطح هوشیاری بود ، از بیمارستان ابوالفضل  میناب به بیمارستان شهید محمدی بندرعباس اعزام شد.

این بیمار در اثر یک تصادف رانندگی دچار آسیب های شدید شده بود و به دلیل وخامت حال و نیاز به مراقبت های فوری، بایستی به یک مرکز درمانی مجهزتر در بندرعباس منتقل می شد لذا  بالگرد اورژانس ۱۱۵ بیمار را از  بیمارستان ابوالفضل میناب رسید به همراه تیم پزشکی متخصص عامری وعسکری به بیمارستان شهید محمدی بندرعباس منتقل کرد.

دکتر قاسمی عنوان کردند: هر دو ماموریت با موفقیت انجام شد و بیماران به موقع به مراکز درمانی مجهزتر منتقل شدند.

بخوانید :  رکورد زنی هرمزگانی ها در مصرف برق

تیم های اورژانس ۱۱۵ با آمادگی کامل و تجهیزات پیشرفته در انجام ماموریت های هوایی و زمینی در نجات جان بیماران نقش حیاتی ایفا می کنند.
سرعت عمل و دقت در انجام این ماموریت ها، تضمینی برای حفظ جان بیماران و ارائه خدمات درمانی مناسب به آنها است.

لینک کوتاه : https://sedayeminab.ir/?p=13406
  • کد خبر : 13406
  • نویسنده : صدای میناب
  • منبع خبر : مکران
  • 148 بازدید
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.