تاریخ انتشار : 26 خرداد 1403 - 10:09

انتقاد فرماندار میناب از مدیران متولی آب بابت بی آبی مردم

انتقاد فرماندار میناب از مدیران متولی آب بابت بی آبی مردم
فرماندار میناب گفت: ۵۰ درصدآب سطح شهرستان میناب به علت فرسودگی شبکه به هدر می رود که اگر آبفا در طول این مدت برای حل این موضوع برنامه داشت مردم روستاهای شهرستان میناب ناله العطش را سر نمی دادند.

محمد رادمهر سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان میناب در جریان بازدید روز گذشته خود از روستاهای بخش بنذرک میناب اظهار داشت : بی آبی برای شهرستان میناب که قلب وحیات استان از نظر تامین آب شرب بوده است معنای ندارد و هیچ وجه زیبنده نیست که مردم در روستاهای این شهرستان از بی آبی رنج ببرند.

رادمهر گفت: اداره آب وفاضلاب استان و شهرستان باید همه توان خود را برای حل این فرسودگی ها و هدر رفت آب بگذارد تا از مشکل بی آبی در این شهرستان کمی کاسته شود.

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان میناب عنوان کرد: اگر برای ۲۴ ساعت آب مصرفی مدیران متولی آب در استان هرمزگان در این گرمای تابستان قطع شود آنها معنای بی آبی مردم در روستاهای میناب را بیشتر درک خواهند کرد.

وی با بیان اینکه قطع آب یک نقطه از شهر و وصل آب نقطه دیگری از شهر میناب تسکین درد نیست تاکید کرد: اداره آب وفاضلاب استان باید مشکل بی آبی در میناب را ریشه ای حل کند.

رادمهر اظهار داشت: مردم شهرستان میناب با تحمل گرمای تابستان وبی آبی باز هم صبوری می کنند، و گرنه تحمل بی آبی در این هوای گرم برای هیچ کسی آسان نیست.

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان میناب تاکید کرد: در این تابستان گرم با هر شرایط ممکن باید به مردم در روستاهای با تنش بی آب مواجه هستند آبرسانی انجام شود تا آنها بی آب نشوند.

وی با اشاره به اینکه انجام کار برای مردم نیاز به اعتبار تنها ندارد بلکه تدبیر هم می خواهد گفت: اگر کار وخدمت به مردم با تدبیر و اولویت بندی انجام شود رضایت مردمی را هم به همراه خواهد داشت .

بخوانید :  نام نویسی مسابقات سراسری قرآن کریم در هرمزگان
لینک کوتاه : https://sedayeminab.ir/?p=13380
  • کد خبر : 13380
  • نویسنده : صدای میناب
  • منبع خبر : فارس
  • 129 بازدید
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.