تاریخ انتشار : 01 مهر 1403 - 17:32

افتتاح ۴۵۰ کلاس درس؛ نقطه عطفی در آموزش و پرورش هرمزگان

افتتاح ۴۵۰ کلاس درس؛ نقطه عطفی در آموزش و پرورش هرمزگان
در مراسمی که به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید برگزار شد، معاون آموزش ابتدایی آموزش‌وپرورش استان هرمزگان بر لزوم تربیت نسلی آگاه و متعهد تأکید کرد و از اقدامات اخیر در راستای عدالت آموزشی خبر داد.

حوریه حاجی زاده معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان در مراسم نمادین زنگ مهر و مقاومت و ایثار که در مدرسه راهنمایی نمونه حضرت فاطمه (س) برگزار شد با تبریک آغاز سال تحصیلی جدید به دانش آموزان و معلمان، گفت: شهدا برگ زرین تاریخ کشوراند که خاطر ات آنان در قلب و جان ما باقی است .

وی ادامه داد : تلاش معلمان باید معطوف به تربیت نسلی آگاه ، عالم بصیر مومن متدین در نظام جمهوری اسلامی ایران شود.

حاجی زاده افزود: امروز قریب به ۲۳ هزار معلم در ۳۸۰۰ واحد آموزشی برای ۴۳۰ هزار دانش آموز، فضایی آرام و شروعی همراه با آرامش فراهم کرده اند ، که این آرامش مرهون زحمات و تلاش شبانه روزی مدیران و روسای آموزش و پرورش با هدایت مدیرکل آموزش و پرورش و استاندار است.

معاون آموزش ابتدایی استان گفت: اجرای سند تحول بنیادین به عنوان میثاق ملی همه ما و یکی از مطالبات جدی مقام معظم رهبری از نظام تربیتی، نیازمند توجه به گسترش عدالت آموزشی در تمام مناطق، به‌ویژه مناطق محروم است لذا تمرکز بر تقویت مدارس دولتی باعث شده تا شاهد رشد این عدالت و تحولات مثبت در آموزش و پرورش استان باشیم.

وی به ساخت بیش از ۴۰ کلاس درس در پنج ماه اخیر از طریق مولدسازی و همچنین دریافت سهمیه استخدامی خاص برای منطقه بشاگرد و جزایر اشاره کرد و این اقدام را نشانه‌ای از تحقق عدالت آموزشی در مناطق محروم دانست که به تقویت نظام آموزشی در این مناطق کمک می‌کند.

حاجی‌زاده همچنین به افتتاح ۴۵۰ کلاس درس در روز بازگشایی مدارس اشاره کرد و آن را یک دستاورد مهم در راستای بهبود شرایط آموزشی خواند.

بخوانید :  درخشش گروه‌های سرود مینابی در نخستین جشنواره ملی سرود فجر تهران

معاون آموزش ابتدایی هرمزگان با اشاره به کسب رتبه های برتر رویداد بین المللی الف تا توسط مدیران و معلمان هرمزگانی، افزود: الگو‌سازی و تبادل تجربیات بین مدیران و معلمان نه‌تنها می‌تواند به ارتقای کیفیت آموزش کمک کند، بلکه باعث تحول چشمگیری در مدارس خواهد شد.

لینک کوتاه : https://sedayeminab.ir/?p=14150
  • کد خبر : 14150
  • نویسنده : صادق بارانی نیا
  • منبع خبر : صدای میناب
  • 124 بازدید
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.