تاریخ انتشار : 20 مهر 1403 - 16:19

امام جمعه میناب: پیوند مسجد، مدرسه و خانواده ضامن تربیت نسل آینده است

امام جمعه میناب: پیوند مسجد، مدرسه و خانواده ضامن تربیت نسل آینده است
آیت‌الله ابراهیمی در خطبه‌های نماز جمعه تأکید کرد که برای رسیدن به تربیت صحیح، باید میان مسجد، مدرسه و خانواده ارتباط و همکاری مستمر برقرار باشد.

آیت‌الله محسن ابراهیمی، امام جمعه میناب، در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ضمن تبریک ولادت امام حسن عسکری (ع)، به شخصیت والای آن حضرت اشاره کرد و گفت: او در میان نوادگان پیامبر (ص) شبیه‌ترین فرد به حضرت زهرا (س) بود.

وی در ادامه با اشاره به رحلت حضرت معصومه (س) و سخن امام رضا (ع) درباره زیارت این بانوی بزرگوار گفت: هر کس که ایشان را با شناخت حق و مقامشان زیارت کند، بهشت برای او تضمین شده است.

آیت‌الله ابراهیمی در بخشی از سخنان خود به هفته پیوند اولیا و مربیان اشاره و تاکید کرد: تربیت مهمترین شأن انسانی است و این وظیفه اصالتاً به خداوند اختصاص دارد. مربی و پرورش‌دهنده اصلی خداوند است و اوست که انسان را آفریده تا به اسما الهی متخلق شود.

وی همچنین بر اهمیت تعامل و همکاری بین مربیان، خانواده‌ها و مساجد تأکید کرد و گفت: برای رسیدن به تربیت صحیح، لازم است که این سه ضلع مهم ارتباط و مشورت مستمر با یکدیگر داشته باشند.

امام جمعه میناب همچنین به خطبه‌های مقام معظم رهبری به زبان عربی اشاره کرد و افزود: این خطبه‌ها تأثیرات بسیاری در بین مسلمانان داشت. اولین محور این خطبه‌ها برکت وجودی سید حسن نصرالله بود. شهادت او شهادت حسینی و امیدآفرین است و برکت وجودی او ادامه خواهد داشت.

وی در پایان با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی افزود: جنایات این رژیم خشم جهان اسلام را برانگیخته و ان‌شاءالله این رژیم جعلی به زودی محو خواهد شد.

بخوانید :  ممنوعیت واردات برنج؛ عامل کمبود و افزایش قیمت در میناب
لینک کوتاه : https://sedayeminab.ir/?p=14386
  • کد خبر : 14386
  • نویسنده : صادق بارانی نیا
  • منبع خبر : صدای میناب
  • 74 بازدید
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.