تاریخ انتشار : 04 مهر 1403 - 22:43

درخشش مینابی ها در جشنواره کشوری نوجوان سالم

درخشش مینابی ها در جشنواره کشوری نوجوان سالم
فاطمه فیروزی با کسب رتبه اول روایتگری کارکنان و سپهر سالاری با رتبه اول فیلم کوتاه دانش آموزی در سیزدهمین جشنواره کشوری نوجوان سالم، نام میناب و هرمزگان را درخشان کردند.

در سیزدهمین دوره جشنواره نوجوان سالم که به منظور ترویج شیوه‌های زندگی سالم و پیشگیری از رفتارهای پرخطر برگزار شد، ۴ دانش‌آموز و ۲ فرهنگی از استان هرمزگان موفق به کسب رتبه‌های برتر شدند.

در زمره این موفقیت‌ها، فاطمه فیروزی از دبیرستان ۱۲ بهمن حکمی میناب با کسب رتبه اول روایتگری کارکنان و سپهر سالاری از دبیرستان شهید دکتر باهنر میناب با رتبه اول فیلم کوتاه شناخته شدند.

در کنار موفقیت‌های میناب، سایر نمایندگان استان هرمزگان نیز به افتخاراتی دست یافتند؛ نجمه شمسایی از هنرستان اسدالله رئیسی بندر عباس با رتبه سوم محصولات فرهنگی کارکنان، مائده رحیمی از هنرستان خلیج فارس بندر عباس با رتبه دوم ایده‌پردازی، شیدا محمودی از هنرستان آیت‌الله صدر با رتبه دوم گرافیک پوستر سازی و نرگس معینی از همان هنرستان با رتبه سوم فیلم کوتاه به این جشنواره راه پیدا کردند.

همچنین، حنانه دولتی نیز به عنوان یکی از شایستگان تقدیر در بخش عکاسی از هنرستان اسدالله رئیسی ناحیه یک بندر عباس معرفی شد.

در مجموع، در این جشنواره ۵۰۳۸ اثر به رقابت پرداختند و ۹۵ رتبه شامل ۳۶ رتبه اول، ۳۰ رتبه دوم، ۲۷ رتبه سوم و ۶ رتبه شایسته تقدیر کسب شد. از این تعداد، ۷ رتبه کشوری شامل ۲ رتبه توسط کارکنان و ۵ رتبه توسط دانش‌آموزان به استان هرمزگان اختصاص یافت.

جشنواره نوجوان سالم به منظور ارتقاء سلامت روان و تشویق خلاقیت‌های دانش‌آموزی، ابتکارات مدرسه‌ای و جامعه محور طراحی و برگزار شد.

بخوانید :  شناسایی و پلمب مکان ارائه خدمات غیرمجاز زیبایی در میناب
لینک کوتاه : https://sedayeminab.ir/?p=14188
  • کد خبر : 14188
  • نویسنده : صدای میناب
  • منبع خبر : آموزش و پرورش
  • 10840 بازدید
  • يک دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0
  1. تبریک وارزوی توفیقات روز افزون برای عزیزان تلاشگر داریم

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.