تاریخ انتشار : 22 آبان 1399 - 21:28
فرماندار ویژه شهرستان میناب:

۸میلیارد تومان برای اتمام فاز اول ورزشگاه ۱۰هزار نفری میناب تخصیص یافت

۸میلیارد تومان برای اتمام فاز اول ورزشگاه ۱۰هزار نفری میناب تخصیص یافت
فرماندار ویژه شهرستان میناب گفت: با تامین اعتبار 8 میلیارد تومانی فاز اول استادیوم ۱۰ هزار نفری شهرستان میناب تا پایان سال به بهره برداری می رسد.

مجید سلحشور ، در مورد زمان افتتاح ورزشگاه ۱۰ هزار نفری میناب بیان داشت: ورزشگاه ۱۰ هزار نفری میناب یکی از پروژه‌های مصوب دولت دهم در این شهرستان بود که با پیگیری‌ها و تاکید مکرر همتی استاندار هرمزگان و رئیسی، نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، با گذشت ۱۰ سال، فاز اول این پروژه تا پایان سال به بهره برداری می‌رسد.

سلحشور اضافه کرد: در دیداری که استاندار هرمزگان با وزیر ورزش و جوانان در خصوص وضعیت پروژه‌های نیمه تمام ورزشی در استان هرمزگان داشتند وضعیت ورزشگاه ۱۰ هزار نفری میناب هم مورد بررسی قرار گرفت و توافق شد در جهت تسریع و اتمام و تکمیل این پروژه ورزشی میناب اعتبارات و حمایت‌های لازم انجام شود.

وی با بیان اینکه شهرستان میناب ورزشکاران مستعدی را در اختیار دارد که در کشور می‌توانند حرفی را برای گفتن داشته باشند، ابرازداشت: ورزشگاه ده هزار نفری در میناب از الزامات بخش ورزش است و همه مسئولان تلاش‌ها را بکار گرفته‌ایم تا بتوان در شهرستان میناب فضاهای ورزشی مناسب را در اختیار ورزشکاران این شهرستان قرار دهیم.

سلحشور اضافه کرد: در حال حاضر اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد تومان جهت احداث فاز اول این ورزشگاه به منظور ساخت و نصب چمن ورزشگاه، روشنایی، نصب ۲۰۰۰ صندلی، فنس دور ورزشگاه و پیست دومیدانی تخصیص یافت.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه این پروژه با کمبود اعتبار متوقف شده بود امیدوارم که با همکاری مردم و مسئولان این پروژه نیز به سر انجام برسانیم.

بخوانید :  پرداخت بیش از چهار میلیارد تومان صدقه در هرمزگان
لینک کوتاه : https://sedayeminab.ir/?p=3234
  • کد خبر : 3234
  • نویسنده : صدای میناب
  • منبع خبر : مهر
  • 1431 بازدید
  • بدون دیدگاه

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.