تاریخ انتشار : 27 تیر 1400 - 22:00

چگونگی اعمال محدودیت‌های کرونایی در میناب

چگونگی اعمال محدودیت‌های کرونایی در میناب
فرماندار ویژه میناب ضمن اعلام بستری شدن روزانه 100 بیمار کرونایی در بیمارستان‌های این شهرستان، به تشریح چگونگی اعمال محدودیت‌های جدید پرداخت.

«مجید سلحشور» فرماندار ویژه شهرستان میناب در خصوص اعمال محدودیت‌های کرونایی برای شهرهای قرمز در استان هرمزگان، اظهار داشت: با توجه به مصوبه ستاد مدیریت بیماری کرونای استان در شهرستان‌های در وضعیت محدودیت‌های خاص این وضعیت اعمال خواهد شد.

وی با اشاره به فعالیت صنوف مختلف در میناب گفت: فقط مشاغل گروه یک مجاز به فعالیت خواهند بود و سایر مشاغل تا پایان هفته باید تعطیل باشند.

فرماندار ویژه میناب ضمن اشاره به اعمال محدودیت‌های ترددهای برون‌شهری افزود: ترددهای غیرضروری به شهرستان ممنوع است، مگر افرادی که برای پروژه‌های عمرانی فعال، امور درمانی و ضروری مجوز تردد خواهند داشت.

وی با بیان اینکه کنترل در مبادی ورودی شهرستان در حال انجام است، عنوان کرد: نماینده فرمانداری، پلیس‌راه و نیروی انتظامی مسئولیت انجام این کار را بر عهده خواهند داشت.

سلحشور اظهار داشت: به‌طور متوسط روزانه ۱۰۰ نفر در بیمارستان میناب به دلیل بیماری کرونا بستری می‌شوند و این آمار بالایی برای میناب است.

وی با تأکید بر این‌که میناب در وضعیت مناسبی ازلحاظ شیوع ویروس کرونا قرار ندارد، گفت: از مردم خواهشمندیم نهایت همکاری را داشته باشند، همان‌طور که تاکنون این‌گونه بوده است.

فرماندار ویژه میناب از همه اصناف خواست تا محدودیت‌های اعمال شده را رعایت کنند تا در ادامه منجر به مهروموم واحد‌های صنفی نشود.

به گفته سلحشور، قراراست این محدودیت‌ها از صبح امروز (۲۷ تیرماه) لغایت روز جمعه (یکم مردادماه) ادامه خواهد داشت.

وی در خصوص برگزاری نماز عید سعید قربان در این شهرستان نیز عنوان کرد: نماز عید سعید قربان در شهر میناب و روستاها با دستورالعمل‌های جدید، در فضای باز و حداکثر زمان ۳۰ دقیقه برگزار خواهد شد.

بخوانید :  شایعه ابتلا به تب دانگی در یکی از شهرهای هرمزگان صحت دارد؟
لینک کوتاه : https://sedayeminab.ir/?p=5309
  • کد خبر : 5309
  • نویسنده : صدای میناب
  • منبع خبر : موج
  • 370 بازدید
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.