تاریخ انتشار : 03 مرداد 1400 - 13:33

پروژه بازار “میناب مال” پس از ۷ سال نیمه کاره رها شده است / ۹۰ خریدار شکایت کردند

پروژه بازار “میناب مال” پس از ۷ سال نیمه کاره رها شده است /  ۹۰ خریدار شکایت کردند
۷ سال است که خریداران واحدهای تجاری در "میناب مال" منتظر دریافت ملکشان هستند و پیگیری هایشان به جایی نرسیده است.

سال ۱۳۹۳ آقایان امیر مهدی بصیری و عبدالرحمن تمیز با تبلیغات گسترده ۸۰۰ دهنه مغازه مجتمع تجاری میناب مال را به فروش رساندند که در تبلیغات مدت زمان  تحویل هر باب مغازه ۶ ماه ذکر شده بود و هر متر مربع مغازه در این مجتمع از ۳ و نیم میلیون تومان تا ۸ میلیون تومان بفروش رسید.

علاوه بر آن در تبلیغات این  طرح شهربازی، سینما، هایپرمارکت و پارکینگ نیز از مواردی بود که سرمایه گذاران را به خود جذب می‌کرد.

به گفته یکی از خریداران این طرح با وجود اینکه در تبلیغات مدت زمان تحویل ۶ ماه ذکر شده بود، اما پس از گذشت ۳ الی ۶ ماه فقط مبایعه نامه خرید مغازه‌ها به دستمان رسید که در آن مدت زمان تحویل بر خلاف تبلیغات این پروژه ۲ سال ذکر شده بود.

مغازه‌هایی که به نحوه‌های گوناگون نقدی، قسطی و شرایطی در سال ۹۳ به فروش رسید، اما حال با گذشت ۷ سال تنها ۳۰ الی ۴۰ درصد آن به بهره‌برداری رسیده است.

علاوه بر تمام این موارد در خصوص زمین این مجتمع نیز کش و قوس‌های فراوانی وجود داشت، آقای رضا مجابی از کسانی بود که ادعای مالکیت بر بخشی از این زمین را داشت که علیرغم داشتن اسناد و مدارک شکوایه آن به سرانجامی نرسید.

محمد آفریدونی نماینده خریداران مجتمع تجاری میناب مال اظهار داشت: در این خصوص قریب به یک سال و نیم است طرح دعوی داده ایم.

وی افزود: ۹۰ نفر در خصوص این پرونده از آقایان بصیری و تمیز شکایت کرده‌اند.

نماینده خریداران  می گوید: در ابتدای خرید مغازه در این مجتمع قرار بود سند عرصه و اعیان داده شود، اما اکنون تنها اعیان است.

بخوانید :  خلیج فارس مواج می‌شود/دمای هرمزگان کاهش می‌یابد

آفریدونی افزود:طی جلسات متعدد به آقای بصیری ۸ ماه فرصت داده شد، اما شاهد هیچگونه پیشرفت فیزیکی نبودیم.

وی با اشاره به جلسات با مسئولان ذیربط، گفت: آقای بصیری تنها اذعان دارد که از خریداران چک دارد و پاس نمی‌شود که این صبحت در صورتی است که برخی ۸۰ الی ۹۰ درصد هزینه را پرداخت کرده اند و برخی دیگر نیز ۳۰ الی ۴۰ درصد آن را.

محمد آفریدونی در پایان ایراد داشت: پرونده شکوایه ما به شورای حل اختلاف ارجاع داده شده، اما به نظر و عقیده من این حجم پرونده در حد و حدود شورای حل اختلاف نیست.

لینک کوتاه : https://sedayeminab.ir/?p=5323
  • کد خبر : 5323
  • نویسنده : صدای میناب
  • منبع خبر : فارس
  • 1157 بازدید
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.