تاریخ انتشار : 23 شهریور 1398 - 8:59
امام جمعه شهرستان میناب

وضعیت رتبه هاى کنکور ٩٨ در میناب نگران کننده است

وضعیت رتبه هاى کنکور ٩٨ در میناب نگران کننده است
امام جمعه میناب عنوان کرد: وضعیت قبولى دانش آموزان مینابى در کنکور سال ٩٨ نگران کننده است.

به گزارش صدای میناب ، حجت الاسلام و المسلمین میرزا حسین معتمدی فر ، امام جمعه میناب در خطبه های نماز جمعه این شهرستان عنوان کرد: سرگرم شدن جوانان در فضاهاى مجازى را نگران کننده دانست و گفت: نیاز است که کارشناسان و متخصصین  این حوزه در خصوص آسیب های فضاى مجاز  به جامعه هشدار دهند تا بیش از این سیل سرطانی موبایل و فضاى مجازى جامعه را فرا نگیرد.

امام جمعه میناب با ابراز گله مندی در خصوص اخذ رتبه های کنکور ٩٨ در میناب گفت: دومین شهر استان  چرا باید در چنین وضعیتی علمى و تحصیلى باشد،  چکار کرده ایم که چنین وضعیتی به وجود آمده است.

جحت الاسلام والمسلمین معتمدى فر گفت: وقتی مدارس برنامه هاى درسى را از طریق واتس اپ به دانش آموزان اعلام مى کنند، مى توان چنین شرایط نامطلوب درسى را براى دانش آموزان پیش بینى کرد، قبولى امسال در کنکور گویاى این وضعیت است.

امام جمعه شهرستان میناب عنوان کرد: مسئولان ارتباطات مفتخر هستند که هر روز در مناطق متعدد  دکل مخابراتی افتتاح  مى کنند، در صورتی که با این بهره بردارى ها  مصیبت و بمب خانگی براى ملت به ارمغان مى آورند، براى این حقیقت باید تاسف خورد.

حجت الاسلام والمسلمین عنوان کرد: راه موفقیت در تحصیل شما دانش آموزان با رفتن به گاج و قلم چی محقق نمى شود بلکه با کنار گذاشتن گوشی های تلفن همراه امکان پذیر خواهد بود.

امام جمعه میناب با اشاره به اینکه میناب شهر علم، ادب، آداب و سنن است،تصریح کرد: میناب دوست داشتنی است و فرهنگ میناب در هرمزگان سر آمد است.

بخوانید :  آسفالت معابر محله سلیمانی میناب تا قبل از پایان سال انجام می شود

وی با ابراز گله مندی نسبت به اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری هرمزگان گفت:  هرمزگان مدیران میراث فرهنگی که بخواهد دل برای میناب بسوزاند ندارد؛ لطفا به داد این شهر فرهنگی برسید.

حجت اسلام و المسلمین معتمدی فر با اعتراض به استفاده ساز و دهل در مراسمات مختلف، بیان داشت: نگذارید فرهنگ شهرمان دست خوش تحولات شود، فرهنگ میناب در هرمزگان سرآمد است.

لینک کوتاه : https://sedayeminab.ir/?p=649
  • کد خبر : 649
  • نویسنده : صدای میناب
  • منبع خبر : خبرگزاری موج
  • 1093 بازدید
  • يک دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.