تاریخ انتشار : 07 تیر 1398 - 15:40
هئیت فوتبال استان هرمزگان

فوتسال شرق هرمزگان از قدرت های بی بدیل این رشته ورزشی

فوتسال شرق هرمزگان از قدرت های بی بدیل این رشته ورزشی
مربی استعدادیابی هیئت فوتبال هرمزگان گفت: شرق استان هرمزگان در فوتسال می تواند از قدرتهای بی بدیل این رشته باشد.

به گزارش صدای میناب ، اعضاء کمیته های هئیت فوتبال استان هرمزگان  از زیر ساخت های فوتسال و فوتبال بخش سندرک میناب بازدید کردند.

عبدالرسول ستایش مسئول نقل و انتقالات هئیت فوتبال استان هرمزگان در حاشیه این بازدید در گفت و گو با خبرنگار فارس در میناب، اظهار داشت: برنامه های هئیت فوتبال هرمزگان در راستای مرکز زدایی در شرق و غرب استان ادامه خواهد داشت و تلاش داریم با بازدید از هیئت های فوتبال و فوتسال شهرها و روستاها، آنان را از آخرین آئین نامه های فدراسیون و قوانین و مقررات این رشته مطلع سازیم.

سعید نورالینی مربی استعدادیابی هییت فوتبال استان هرمزگان با حضور در محل تمرین نونهالان و نوجوانان شهر سندرک، عنوان کرد: استعداد عالی فوتسال در مناطق محروم و دور افتاده شرق استان باعث شده تا در سال پیش رو کمیته استعدادیابی رده نونهالان هیئت فوتبال استان هرمزگان برای بازدید به این بخش شهرستان میناب سفر کند.

نورالدینی تصریح  کرد: شرق استان هرمزگان در فوتسال می تواند از قدرتهای بی بدیل این رشته باشد.

مربی استعدادیابی هیئت فوتبال استان افزود: هزینه ورزش فوتسال و فوتبال بسیار بالاست و هیئت فوتبال استان، بعنوان متولی این رشته سعی نموده با همراهی ادارات  ورزش و جوانان  و همچینین دلسوزان امر ورزش فصل نو و تازه ایی برای نونهالان،نوجوانان و جوانان در این رشته پدید آورد.

سرپرست ورزش و جوانان سندرک نیز در گفت و گویی با خبرنگار فارس ، اظهار داشت: تسریع در تکمیل سالن های ورزشی درپهن و سرشیفت باعث تزریق روحیه به نوجوانان و جوانان این منطقه خواهد شد.

بخوانید :  آتش سوزی مغازه لوازم خانگی در میناب + فیلم

غلام نمکپور به نیاز مبرم ورزش و جوانان سندرک به بودجه ای جهت مرمت تنها زمین فوتبال خاکی در این بخش اشاره کرد و گفت: ترافیک بالای بازی های لیگ فوتبال در این بخش و نبود زمینی مناسب، باعث گردیده تا تیمهای روستاهای بخش، با سختی و طی مسافت های دور و خطرناک جهت برگزاری مسابقات خود طی طریق نمایند

لینک کوتاه : https://sedayeminab.ir/?p=275
  • کد خبر : 275
  • نویسنده : صدای میناب
  • منبع خبر : خبرگزاری فارس
  • 938 بازدید
  • بدون دیدگاه

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.