تاریخ انتشار : 20 آبان 1398 - 17:59
شهردار میناب

شهردار میناب مقصر نیست

شهردار میناب مقصر نیست
سیلی شهردار به صورت خبرنگار نخورده است بلکه بر صورت مردم میناب خورده است تا شاید از خواب غفلت بیدار شده و مطالبه گر حق و حقوق شهروندی خود باشند .

به گزارش صدای میناب ، خبر سیلی شهردار میناب به خبرنگار صدا و سیمای خلیج فارس از دیروز در فضای مجازی و رسانه ی ملی سرصدای زیادی به دنبال داشته و جنجال به پا کرده است .

رفتار شهردار میناب قابل دفاع نیست و بر خلاف اخلاق مدیریتی است و پایگاه خبری صدای میناب این برخورد شهردار را محکوم کرده و لازم می داند تا نکاتی در مورد این موضوع به عرض مخاطبان عزیز برساند .

مقصران اصلی نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهرمیناب هستند که فردی را که تخصص و تجربه ی کافی برای سکانداری مجموعه بزرگ شهرداری را نداشته است را به عنوان شهردار انتخاب کرده اند.مردم میناب بیش از شهردار، باید از اعضای شورای اسلامی شهر گله مند باشند.

متاسفانه شهرستان میناب همیشه قربانی ناکارآمدی و سو مدیریت مسولان بوده است و همین مسله باعث شده تا میناب پیشرفت چندانی نداشته باشد . اگر چند آیتم برای پیشرفت و آبادانی میناب در نظر بگیریم، یکی از این شاخص‌ها «عدم مطالبه‌گری شهروندان» است. واقعیت انکار ناپذیر عقب‌افتادگی میناب در نگاه اول در «مطالبه‌گر نبودن مردمانش»، و در مراحل بعد «سیاست‌زدگی خواص» رصد می‌شود.

آسفالت نبودن اکثرکوچه ها، کمبود فضای تفریحی مناسب ، معضلات فاضلاب شهری نمونه های بارزی است که از عدم مطالبه‌گری شهروندان میناب حکایت دارد، پس وقتی منِ نوعی از مسئولان در نحوه مدیریت شهر مطالبه نکنم، به فلان شخصیت هم نمی‌توان خرده گرفت چرا در فلان قضیه کوتاهی کرده‌ و یا در مورد حق و حقوق شهروندان مینابی پارادوکسیکال عمل کرده است!

پر بیراه نیست اگر ادعا کنیم میناب آنقدر در گراف آبادانی، در طول و عرض منفی، نَرسان داشته است که شهروند مینابی از رایحه خوش خدمت و رفاه، تنها دلخوش به آسفالت شدن کوچه یا محله‌‌اش است.

بخوانید :  استان هرمزگان در آماده باش کامل/ ۲ سامانه قدرتمند بارشی استان را فرا می‌گیرد

سیلی شهردار به صورت خبرنگار نخورده است بلکه بر صورت مردم میناب خورده است تا شاید از خواب غفلت بیدار شده و مطالبه گر حق و حقوق شهروندی خود باشند .

لینک کوتاه : https://sedayeminab.ir/?p=735
  • کد خبر : 735
  • نویسنده : مصیب جعفری زاده
  • منبع خبر : صدای میناب
  • 1189 بازدید
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.