تاریخ انتشار : 30 مهر 1399 - 16:46
فرمانده مرزبانی استان هرمزگان خبر داد:

شهادت یک تن از مرزبانان در درگیری با قاچاقچیان در آب‌های میناب

شهادت یک تن از مرزبانان در درگیری با قاچاقچیان در آب‌های میناب
فرمانده مرزبانی استان هرمزگان از درگیری مرزبانان با قاچاقچیان سوخت و شهادت یک نفراز مرزبانان پایگاه دریابانی میناب به نام ستوانسوم "محمد احمدی‌سکل" در این درگیری خبر داد.

سردار “حسین دهکی” در تشریح این خبر گفت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا، احشام و سوخت؛ اکیپ گشت دریایی پایگاه دریابانی میناب حین گشت زنی در فاصله یک مایلی به ساحل، با تعدادی کثیری شناور حامل سوخت قاچاق که به صورت گروهی در حال حرکت به سمت نوار مرز بودند، برخورد کردند.

وی افزود: حین تعقیب و گریز، یک فروند از شناورهای قاچاقچیان با نیت صدمه زدن، به شناور سازمانی حمله ور شده که در اثر برخورد شناور قاچاقچیان با شناور دریابانی، مرزبان “محمد احمدی سکل “به دلیل برخورد با شناور از ناحیه سر و کتف دچار جراحت و خون ریزی شده که بلافاصله برای مداوا به بیمارستان شهرستان سیریک انتقال داده شد.

فرمانده مرزبانی استان هرمزگان تصریح کرد: با وجود تلاش کارکنان بیمارستان، اقدامات درمانی و احیاء موثر واقع نشد و ستوانسوم “محمد احمدی‌سکل” به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

سردار دهکی با اشاره به اینکه شناور مهاجم از محل متواری شده است، گفت: تلاش مرزبانان برای شناسایی و دستگیری عاملان شهادت مرزبان غیور وطن ادامه دارد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، فرمانده مرزبانی استان هرمزگان ضمن محکوم کردن این واقعه و ابراز همدردی با خانواده‌ آن شهید والامقام، خاطرنشان کرد: اقدامات مرزبانی نیروی انتظامی تنها به برخورد با قاچاقچیان و سوداگران مرگ خلاصه نمی شود بلکه امروز بزرگترین مسئولیتی که بر دوش ما نهاده شده است، ادامه راه شهدا و قدردانی و همدردی با خانواده های معظم شهداست.

بخوانید :  آتش سوزی مغازه لوازم خانگی در میناب + فیلم
لینک کوتاه : https://sedayeminab.ir/?p=3037
  • کد خبر : 3037
  • نویسنده : صدای میناب
  • منبع خبر : ایلنا
  • 1844 بازدید
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.