تاریخ انتشار : 07 مهر 1399 - 14:45
فرمانده انتظامی استان هرمزگان خبر داد;

دستگیری کلاهبردار ۷۰۰ میلیاردی با ۹۲ شاکی در هرمزگان

دستگیری کلاهبردار ۷۰۰ میلیاردی با ۹۲ شاکی در هرمزگان
فرمانده انتظامی استان از دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای ۷۰۰ میلیاردی با شگرد فروش مال غیر با ۹۲ شاکی در شهرستان بندرعباس خبرداد.

سردار غلامرضا جعفری اظهار داشت: درپی وصول شکایت تعداد ۹۲ نفر از شهروندان شهرک پیامبراعظم(ص) شهرستان بندرعباس از شخصی به هویت معلوم مبنی بر فروش مال غیر آپارتمان، رسیدگی به پرونده بصورت ویژه در دستور کار کارآگاهان زبده پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ارزش کلاهبرداری در حدود ۷۰۰ میلیارد ریال برآورد شده است، افزود: ابتدا اظهارات شکات و مستندات آنها اخذ که مشخص شد متهم که مدیرعامل شرکت بوده اقدام به احداث یک پروژه مسکونی و دو مجتمع تجاری در شهرک پیامبر اعظم(ص) شهرستان بندرعباس کرده است.

سردار جعفری با اشاره به اینکه متهم واحدهای مسکونی و تجاری را همزمان به چندین نفر بصورت پیش فروش واگذار کرده است، اظهار داشت: با بررسی حساب‌های شخصی و شرکت متهم محرز شد نامبرده وجوه تحصیل شده را پس از تبدیل به ارز از طریق صرافی به خارج از کشور انتقال داده است.

این مقام ارشد انتظامی با اذعان به اینکه همزمان با هماهنگی قضائی دستور دستگیری متهم اخذ و اقدامات جهت شناسایی مخفیگاه وی آغاز شد ، تصریح کرد: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد متهم به کشور تاجیکستان تردد زیادی داشته و با تحقیق دقیق‌تر مشخص شد وی تابعیت کشور مذکور را از طریق سرمایه‌گذاری اخذ کرده است. 

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با تأکید بر اینکه با اقدام به موقع پلیس، متهم که قصد خروج از کشور داشت در یک عملیات منسجم پلیسی دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شد، از شهروندان خواست در هنگام خرید واحدهای پیش فروش استعلامات لازم را انجام داده تا در دام کلاهبرداران قرار نگیرند و هرگونه موارد مشکوک را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

بخوانید :  موج اصلی بارندگی‌های شدید در هرمزگان یک‌شنبه و دوشنبه رخ می‌دهد/ مردم هشدارها را جدی بگیرند
لینک کوتاه : https://sedayeminab.ir/?p=2822
  • کد خبر : 2822
  • نویسنده : صدای میناب
  • منبع خبر : تسنیم
  • 1257 بازدید
  • بدون دیدگاه

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.