تاریخ انتشار : 24 شهریور 1398 - 14:46

حضور مجید جلالی در هشتبندی میناب

حضور مجید جلالی در هشتبندی میناب
رئیس هئیت فوتبال بخش توکهور و شهر هشتبندی گفت: برای نخستین بار با حضور مجید جلالی در بخش توکهور و شهر هشتبندی دوره دانش‌افزایی و مربیان فوتبال در این بخش برگزار می‌شود.

حسن مسلمی پیش از ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در میناب اظهار داشت: با حضور مجید جلالی مدرس  و استاد و دبیرکانون مربیان ایران و مدرس رسمیAFC و FIFA با همکاری  هئیت فوتبال بخش توکهور و شهر هشتبندی و اداره  ورزش و جوانان، بخشداری و شهرداری  این بخش برای نخستین بار به مدت  دو روز در تاریخ  ۱۸ و ۱۹ مهرماه جاری برگزار خواهدشد.

 افزود: اهمیت به ارتقای کلاس مربیان فوتبال در بخش و با وجود علاقمندان به رشته فوتبال و رشد این ورزش در بین جوانان بخش باعث شده تا این هئیت  با رایزنی و هماهنگی‌های لازم استاد مجید جلالی مدرس رسمی FIFA و AFC و از مدرسان و مربیان به نام کشور را به این بخش دعوت کنیم تا بتوانیم با ارتقای سطح کمی و کیفی مربیان فوتبال گام موثری را در این رشته برداریم.

وی خاطر نشان کرد: برگزاری دوره دانش‌افزایی و مربیگری فوتبال پایه با حضور مجید جلالی مربی نام آشنای فوتبال ایران در بخش توکهور و شهر هشتبندی باعث رونق کار مربیان این رشته در بخش خواهد شد.

رییس هیات فوتبال هشت بندی و توکهور افزود: کلاس پیش فصل و آموزش مربیگری با حضور مجید جلالی در سالن ورزشی  شهر  هشتبندی و زمین فوتسال چمن مصنوعی  این شهر برگزار می‌شود.

مسلمی اضافه کرد: ثبت نام  مربیان و علاقمندان به مربیگری فوتبال از تاریخ ۲۵ شهریور ماه  آغاز و علاقمندان می‌توانند با تماس با تلفن ۰۹۰۳۸۲۴۹۴۵۴ هییت فوتبال بخش جهت ثبت نام  تماس حاصل کند.

وی گفت: رونق فوتبال در بخش  و افتتاح مدارس فوتبال و فوتسال در طرح اوقات فراغت تابستان در بخش و علاقمندی جوانان به این رشته باعث شد تا هئیت فوتبال نسبت به ارتقای کلاس مربیان این رشته  اقدام کند.

بخوانید :  موج اصلی بارندگی‌های شدید در هرمزگان یک‌شنبه و دوشنبه رخ می‌دهد/ مردم هشدارها را جدی بگیرند

رییس هیأت فوتبال هشتبندی یادآورشد: این دوره برای نخستین بار به همت هئیت فوتبال بخش توکهور و شهر هشتبندی، اداره ورزش و جوانان بخش و شهرداری هشتبندی برگزار می‌شود.

مسلمی ادامه داد: در این دوره مربیان  فوتبال در سطح بخش به صورت تئوری و عملی زیر نظر مدرس فدراسیون با فلسفه فوتبال پایه، رویکرد آموزشی و توسعه این رشته در رده‌های مختلف سنی آموزش خواهند دید.

وی گفت: برگزاری این‌گونه دوره‌های آموزشی برای توسعه این رشته در گروه‌های سنی پایه به خصوص در مدارس فوتبال و باشگاه‌های رو به رشد  فوتبال بخش امری لازم و باید تداوم داشته باشد.

رییس هیات فوتبال هشتبندی افزود: برای توسعه فوتبال هیچ راهی بهتر از ارتقای مربیان نیست که نقشه الگو و آموزش دهنده دارند.

مسلمی خاطر نشان کرد: آموزش رکن اصلی توسعه فوتبال در منطقه توکهور و شهر هشتبندی است و باید برای ارتقای آن همواره با حضور مربیان نسبت به برگزاری دوره‌های علمی اقدام شود.

وی بیان کرد: هم اکنون بیش از ۴۰ مربی فوتبال و علاقمند به مربیگری در این رشته در سطح بخش مشغول فعالیت  هستند.

رییس هیات فوتبال هشتبندی همچنین اظهار داشت: برگزاری دوره‌های دانش افزایی و ارتقای مربیگری فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی جزو برنامه‌های محوری هیأت فوتبال بخش توکهور و شهر هشتبندی با هماهنگی با اداره ورزش و جوانان بخش در دستور کار این هیأت قرار گرفته است.

لینک کوتاه : https://sedayeminab.ir/?p=662
  • کد خبر : 662
  • نویسنده : صدای میناب
  • منبع خبر : فارس
  • 828 بازدید
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.