تاریخ انتشار : 11 تیر 1398 - 15:10

ترخیص همه بیماران سانحه تصادف اتوبوس زائرین کربلا از بیمارستان

ترخیص همه بیماران سانحه تصادف اتوبوس زائرین کربلا از بیمارستان
خوانچه مهر گفت: ۲۲ تن از بیماران سانحه تصادف اتوبوس زائرین کربلا که در مجتمع آموزشی پژوهشی درمانی پیامبر اعظم(ص) بندرعباس بستری بودند، با حال عمومی مناسب ترخیص شدند.

به گزارش صدای میناب ، « یاسر خوانچه مهر » در گفتگویی خبری عنوان کرد: پس از گزارش واحد کنترل عملیات بحران در خصوص تصادف اتوبوس زائرین کربلا متعلق به شهر میناب و اعزام بیماران به این مجتمع، بلافاصله بیماران بستری در اورژانس به بخش های بستری منتقل و تخت های اورژانس جهت پذیرش جدید، خالی شد.

مدیر خدمات پرستاری مجتمع پیامبر اعظم(ص)افزود: همچنین کادر پرستاری آنکال از طریق مدیریت بحران بیمارستان فراخوانده شده و پزشکان آنکال در بیمارستان حضور یافتند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه تعداد هشت نفر از این بیمار توسط بالگرد و بقیه با آمبولانس به این مرکز ارجاع داده شدند، افزود: بیماران بعد از پذیرش بلافاصله تحت ویزیت طب اورژانس، جراحی ارتوپدی و  جراحی اعصاب قرار گرفته و تمامی اقدامات تشخیصی تکمیلی لازم از جمله آزمایش های بالینی، سونوگرافی و سی تی اسکن برای آنها انجام شد.

وی با اشاره به اینکه تعداد ۹ تن از این  بیماران به اتاق عمل ارتوپدی ارجاع و تحت اعمال جراحی مانند پلاک گذاری (فیکساسیون شکستگی با ایمپلنت)، گچ گیری و آتل گیری قرار گرفتند گفت: ۲۲ بیمار بستری در بخش های این مجتمع پس از طی دوره درمان با حال عمومی مناسب ترخیص شدند.

گفتنی است؛ ۳۱خرداد یک اتوبوس مربوط به شرکت لوان نور اصفهان حامل زائران کربلا ساعت ۱۲:۲۸ از شهرستان میناب حرکت و ساعت ۱۳:۱۱ در اولین پاسگاه انتظامی ثبت ساعت می‌کند؛ این اتوبوس در ساعت ۱۵:۳۳ پس از عبور از تنگه زاغ با سرعت مجاز و به دلیل عدم توجه به جلو راننده در برخورد با گارد ریل کنار جاده واژگون می‌شود که دو نفر در دم جان باختند، یک نفر در حین انتقال به بیمارستان و دو تن دیگر در بیمارستان فوت کردند و ۳۶ نفر مصدوم شدند.

بخوانید :  آسفالت معابر محله سلیمانی میناب تا قبل از پایان سال انجام می شود
لینک کوتاه : https://sedayeminab.ir/?p=481
  • کد خبر : 481
  • نویسنده : صدای میناب
  • منبع خبر : شبستان
  • 1535 بازدید
  • بدون دیدگاه

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.