تاریخ انتشار : 07 تیر 1398 - 16:21
خطیب جمعه ی میناب:

به برکت تلاش مسئولین، تمامی شهرستان میناب دچار مشکل آب هستند

به برکت تلاش مسئولین، تمامی شهرستان میناب دچار مشکل آب هستند
حجت الاسلام معتمدی فر با اعلام اینکه سالهای گذشته مشکل آب برخی از روستاهای میناب را دچار مشکل کرده بود ، اظهار داشت: به برکت تلاش و پیگیری مجدانه مسئولین در حال حاضر تمامی شهرستان میناب دچار مشکل آب هستند.

به گزارش صدای میناب ، حجت الاسلام میرزا حسین معتمدی فر با اشاره به سفرهای دیپلماتیک وزیر خارجه آلمان و نخست وزیر ژاپن به ایران عنوان کرد:

دیدار نخست وزیر ژاپن با رهبر انقلاب اوج این رفت و آمدها و دیدارها بود. اظهارات رهبری در این دیدار، اظهارات یک رهبر خردورز، ظریف، زیرک و هوشیار بود. به چنین رهبری می‌بالیم.

وی افزود: در حاشیه این دیدار چند نکته گفتنی است. نکته نخست رسم و ادب مهمان‌نوازی است. در روایتی از پیامبر آمده است که “کسی که ایمان به خدا و روز قیامت دارد، میهمان را گرامی بدارد.” رهبری این را به خوبی بجا آوردند. ایشان فرمودند که ما ژاپن را کشوری دوست می‌دانیم اگرچه گلایه‌هایی هم داریم.

خطیب مراسم عبادی سیاسی جمعه میناب افزود: نکته دوم اینکه آبه گفت من قصد دارم پیام رئیس جمهور آمریکا را به شما برسانم. حضرت آقا فرمودند که من شخص ترامپ را شایسته مبادله هیچ پیامی نمی‌دانم و هیچ پاسخی به او ندارم بدهم و نخواهم داد.

معتمدی تشریح کرد: این سبک دستور پیامبر است. متکبرین را باید تحقیر کرد. حق ترامپ همین بود. پیامبر فرمودند که “وقتی متکبران را دیدید، در برابرشان تکبر ورزید و باید تحقیرشان کرد” این رفتار آقا عبارت الاخرایِ مرگ بر آمریکا بود.

حجت الاسلام معتمدی فر ادامه داد: به به نقل از ترامپ گفت که آمریکا قصد تغییر رژیم ایران را ندارد. رهبری پاسخی دادند که آن پاسخ مبنای قرآنی دارد. آمریکایی‌ها بدانند که هر که با حق درافتاد، ورافتاد. ترامپ را یارای مقابله با نظام دینی و حق نیست.

بخوانید :  توزیع هوشمند کالاهای اساسی از هفته آینده در هرمزگان

خطیب جمعه میناب در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شهادت دو تن از مرزبانان در روزهای اخیر ، عنوان کرد: بدون شک خواستار برخورد قاطع با کسانی که امنیت مردم را به مخاطره انداختند و فرزندان مرزبان ما را به شهادت رساندند هستیم.

وی بحران کمبود آب را در میناب را جدی دانست و گفت: ما میان دو دریا قرار گرفته ایم ولی تشنه ایم.

حجت الاسلام معتمدی فر با اعلام اینکه سالهای گذشته مشکل آب برخی از روستاهای میناب را دچار مشکل کرده بود ، اظهار داشت: به برکت تلاش و پیگیری مجدانه مسئولین در حال حاضر تمامی شهرستان میناب دچار مشکل آب هستند.

خطیب جمعه میناب با اشاره به سفر محمد پژمان معاون وزیر مسکن و شهرسازی به بندرعباس، افزود: چرا مسوولین مرتبط با بافت فرسوده شهر میناب اعم از فرماندار و شهردار مطالبات و خواسته های خود مبنی بر احیای بافت فرسوده را به سمع و نظر ایشان نرساندند.

وی در پایان بیان کرد: بخش عظیمی از شهر میناب را بافت فرسوده در بر گرفته ولی گویا مدیران قصد پیگیری ندارند.

لینک کوتاه : https://sedayeminab.ir/?p=288
  • کد خبر : 288
  • نویسنده : صدای میناب
  • منبع خبر : فارس
  • 634 بازدید
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.