تاریخ انتشار : 21 اردیبهشت 1399 - 15:08

برگزاری ازدواج آسان و اهدا ۳سری جهیزیه در کانون امام المنتظر(عج)

برگزاری ازدواج آسان و اهدا ۳سری جهیزیه در کانون امام المنتظر(عج)
مدیر کانون فرهنگی هنری امام المنتظر(عج) روستای کردر رضوی میناب از برگزاری ازدواج آسان و اهدا ۳ سری جهیزیه در کانون امام المنتظر(عج) روستای کردر رضوی خبر داد.

ابراهیم ذاکری به تشریح برنامه‌های تربیتی این کانون پرداخت و اظهار کرد: کانون فرهنگی هنری امام المنتظر عجل الله تعالی فرجه الشریف ویژه برنامه‌های تربیتی با رویکرد تربیت اسلامی برای کودکان و نوجوانان پیش بینی کرده که هم اکنون در حال اجراست.

وی با اشاره به برنامه‌های آموزشی سبک زندگی ویژه جوانان، افزود: هیئت اندیشه ورز کانون با توجه به هجمه‌های فرهنگی دشمن و درک صحیح شرایط موجود، ویژه برنامه‌هایی را برای جوانان با محوریت سبک زندگی اسلامی تدارک دیده است که یکی از آنها، ترغیب و سوق دادن جوانان در شرف ازدواج به سمت مراسم ازدواج آسان است.

مدیر کانون فرهنگی هنری امام المنتظر (عج) روستای کردر رضوی از تأمین جهیزیه برای نوعروسان به عنوان بخشی از ویژه برنامه ترویج فرهنگ ازدواج آسان نام برد و عنوان کرد: ایتام و برگزاری مراسم ازدواج بسیار ساده ازجمله شروط اهدا جهیزیه به نوعروسان است.

وی با اشاره به اینکه کانون فرهنگی هنری امام المنتظر (عج) تاکنون سه فقره جهیزیه به سه نفر از نوعروسان یتیم روستای کردر رضوی هدیه داده است، گفت: قیمت هر جهیزیه ۱۰۰ میلیون ریال است.

ذاکری افزود: براساس برنامه ریزی صورت گرفته تا پایان سال جاری ۳۰ فقره جهیزیه به ۳۰ نفر از نوعروسان یتیم در سطح شهرستان میناب اهدا خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری مراسم ازدواج آسان یک زوج جوان در شب میلاد فرخنده امام حسن مجتبی علیه السلام، افزود: مراسم ازدواج و اهدا جهیزیه به همت کانون فرهنگی هنری امام المنتظر (عج) و با مساعدت و همکاری خیر بزرگوار حاج آقا عالمی از مشهد مقدس، گروه جهادی خدام الحسن علیه السلام از تهران، کمیته امداد امام خمینی (ره) میناب و موسسه خیریه آسمان هشتم کردر رضوی انجام می‌شود.

بخوانید :  شایعه ابتلا به تب دانگی در یکی از شهرهای هرمزگان صحت دارد؟
لینک کوتاه : https://sedayeminab.ir/?p=1711
  • کد خبر : 1711
  • نویسنده : صدای میناب
  • منبع خبر : خبرگزاری مهر
  • 639 بازدید
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.