تاریخ انتشار : 24 خرداد 1399 - 12:55
فرماندار میناب

افزایش چند برابری مبتلایان میناب فراتر از زنگ هشدار است

افزایش چند برابری مبتلایان میناب فراتر از زنگ هشدار است
فرماندار شهرستان میناب با بیان اینکه وضعیت مناسب نیست، تصریح کرد: باکسانی که بخواهند هرگونه تجمعی را ایجاد کنند قطعاً برخورد و به دستگاه قضا معرفی می‌کنیم.

محمد احمدی شب گذشته(۲۳ خردادماه) در جلسه فوق‌العاده ستاد مدیریت بیماری کرونا در شهرستان میناب، افزود: فاصله‌گذاری هوشمند اجتماعی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای همه الزامی است برای اینکه بخواهیم از کرونا مصون باشیم راهی جز رعایت مسائل بهداشتی فردی و اجتماعی نداریم.

معاون استاندار اظهار کرد: نگاه ما به اصناف مثبت بوده و هیچ‌وقت قصد تعطیلی را نداشتیم جز اینکه جاهایی مجبور بوده‌ایم به دلیل سلامت اصناف و همه مشتریان که شهروندان عزیز ما می‌باشند و برای ما سلامتی آن‌ها حائز اهمیت بوده است.

احمدی خاطرنشان کرد: آن دسته از اصنافی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکنند و با ستاد  همراهی و همکاری نداشته باشند، مجبوریم  مجدد تعطیل کنیم.

رئیس ستاد مدیریت بیماری کرونا شهرستان میناب بیان کرد: شما می‌توانید خود با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و همچنین ارائه خدمات به کسانی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کرده‌اند به‌عنوان سفیران سلامت در حوزه اصناف باشید.

وی اضافه کرد: سلامت اصناف، سلامت جامعه است، شادابی اصناف، شادابی و نشاط اقتصاد جامعه و کشور است از آسیب و ضربه اقتصاد جامعه و کشور نگرانیم.

احمدی بیان کرد: بعد از یک هفته تعطیلی در هسته مرکزی شهر میناب از شنبه ۲۴ خرداد مشروط به اینکه اتحادیه‌ها تعهد به شبکه بهداشت جهت رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط خود و  اصناف زیرمجموعه و واحدهای صنفی بدهند فعالیت کنند.

وی با اشاره به اینکه تمامی کسبه‌ و اصناف در سطح شهرستان باید از طریق میز خدمت یا همان پیشخوان خدمات ارائه کنند، خاطرنشان کرد: مجتمع  و بازارهای سرپوشیده نیز در ورودی‌ها باید یک نفر مستقر کنند و از کسانی که  پروتکل بهداشتی را رعایت نکرده‌اند جلوگیری به عمل آید.

بخوانید :  صدور هشدار جوی زرد مدیریت بحران استانداری هرمزگان

احمدی با بیان اینکه اگر واحد صنفی رعایت نکند ناچاریم به تعزیرات و دستگاه قضا معرفی کنیم، اظهار کرد: از تلاش‌های تمامی زحمتکشان در شبکه بهداشت و درمان تقدیر و تشکر می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه افزایش چند برابری آمار مبتلایان فراتر از زنگ هشدار است، افزود: دفاتر ازدواج و طلاق درصورتی‌که رعایت پروتکل‌های بهداشتی نکنند از روز شنبه ۲۴خرداد تعطیل خواهیم کرد.

احمدی در پایان با بیان اینکه  وضعیت مناسب نیست، تصریح کرد: با کسانی که بخواهند هرگونه تجمعی را ایجاد کنند قطعاً برخورد و به دستگاه قضا معرفی می‌کنیم.

لینک کوتاه : https://sedayeminab.ir/?p=1958
  • کد خبر : 1958
  • نویسنده : صدای میناب
  • منبع خبر : ایسنا
  • 749 بازدید
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.