تاریخ انتشار : 25 دی 1398 - 17:19
رئیس کمیته امداد شهرستان میناب؛

اختصاص بیش ازیک میلیارد تومان اعتبار عمرانی به مددجویان کمیته امداد میناب

اختصاص بیش ازیک میلیارد تومان اعتبار عمرانی به مددجویان کمیته امداد میناب
راستی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون، یک میلیارد و ۱۲۷ میلیون تومان اعتبار در قالب خدمات عمرانی و در راستای تأمین مسکن مناسب برای مددجویان تحت حمایت این نهاد هزینه شده است.

به گزارش صدای میناب ، عباس راستی رئیس کمیته امداد شهرستان میناب ساخت مسکن را به عنوان مهم‌ترین دغدغه نیازمندان و یکی از اولویت‌های اصلی این نهاد در راستای توانمندسازی خانواده ها دانست، اظهار کرد: کمیته امداد با همکاری خیران و از طریق هم افزایی کمک‌های مردمی با کمک های دولت تلاش می‌کند با ارائه خدمات اثربخش مشکلات اساسی خانواده‌های نیازمند تحت حمایت را در زمینه‌های مختلف تا حد امکان رفع نماید.

وی در خصوص عملکرد کمیته امداد شهرستان میناب در حوزه مسکن مددجویی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون با برنامه ریزی های انجام شده مبلغ یک میلیارد و ۱۲۷میلیون تومان اعتبار در قالب ۲۱۵ خدمت عمرانی و در راستای تأمین مسکن مناسب برای مددجویان تحت حمایت این نهاد هزینه شده است.

رئیس کمیته امداد شهرستان میناب افزود: از مجموع اعتبارات هزینه شده در حوزه مسکن، مبلغ ۳۰۵ میلیون تومان در زمینه احداث و بهسازی مسکن روستایی، ۱۳۹ میلیون تومان در زمینه احداث و خرید مسکن شهری و ۶۸۳ میلیون تومان کمک‌هزینه تعمیرات و تکمیل مسکن مددجویان بوده است که در مجموع ۷۵ میلیون تومان از این اعتبارات از محل کمک‌های مردمی و مشارکت خیرین تأمین‌شده است.

راستی ضمن تشکر از همراهی و مشارکت خیران در تأمین مسکن نیازمندان، خاطرنشان کرد: کمیته امداد کمک‌های مختلف خیران را باهم افزایی سایر منابع مالی خود به سمت نیازهای اساسی خانواده ها ، نظیر مسکن سوق می‌دهد تا بتواند دغدغه فقدان مسکن را در میان مددجویان کاهش دهد.

بخوانید :  ششمین جشنواره سور، سرنا و زندگی در میناب برگزار می شود
لینک کوتاه : https://sedayeminab.ir/?p=987
  • کد خبر : 987
  • نویسنده : صدای میناب
  • منبع خبر : هرمز
  • 807 بازدید
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.