تاریخ انتشار : 11 اردیبهشت 1399 - 0:01
معاون پشتیبانی آموزش و پرورش هرمزگان:

آموزش و پرورش هرمزگان سرباز معلم جذب می کند

آموزش و پرورش هرمزگان سرباز معلم جذب می کند
معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش هرمزگان گفت: برای پوشش کلاس های درس سال تحصیلی آینده، ۱۸۳ سرباز معلم با مدرک لیسانس و فوق لیسانس به مدت دوسال جذب آموزش و پرورش می شوند

مرتضی رئیسی حسنلنگی با بیان اینکه آموزش و پرورش هرمزگان در راستای جبران کمبود معلم، اقدام به فراخوان جذب سرباز معلم کرده است، گفت: این سرباز معلمان با توجه به نیاز مناطق مختلف آموزش و پرورش استان بجز مناطق بندرعباس، کیش، هرمز و ابوموسی به مدت دو سال تمام مشغول به تدریس می‌شوند.

وی افزود: جذب سرباز معلم بر اساس رشته‌های مورد نیاز در هر شهرستان و بر اساس تعداد سهمیه به مناطق مختلف آموزش و پرورش استان اعلام شده است.

رئیسی حسنلنگی ادامه داد: افرادی که دارای مدرک لیسانس و فوق لیسانس در رشته‌های مورد نیاز هر شهرستان می‌باشند می‌توانند با مراجعه به امور اداری مناطق آموزش و پرورش و تکمیل پرونده، نسبت به اعلام آمادگی خود برای سرباز معلمی اقدام کنند.

معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش استان هرمزگان گفت: از بین متقاضیان واجد شرایط ۱۸۳ نفر در استان هرمزگان که دارای بالاترین امتیاز باشند به مدت دو سال تمام در مدارس صلاح دید آموزش و پرورش مشغول به تدریس می‌شوند.

رئیسی حسنلنگی اضافه کرد: افرادی که دارای دفترچه اعزام به خدمت در تاریخ یکم تیر، یکم مرداد و یکم شهریور و بدون مهر غیبت هستند می‌توانند از تاریخ ۱۰ الی ۱۵ اردیبهشت اقدام به ثبت نام کنند.

این مسئول گفت: افراد متقاضی لازم است حتماً سایر شرایط سرباز معلمان را به هنگام ثبت نام مطالعه نمایند و از شرایط کاری سرباز معلمان آگاهی کافی را کسب کنند.

بخوانید :  مسکن مهر بنیان سازان میناب و مالباختگان معترض
لینک کوتاه : https://sedayeminab.ir/?p=1548
  • کد خبر : 1548
  • نویسنده : صدای میناب
  • منبع خبر : خبرگزاری مهر
  • 640 بازدید
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.