تاریخ انتشار : 06 مهر 1399 - 15:14
آزمون استخدامی ;

آغاز ثبت‌نام آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی هرمزگان

آغاز ثبت‌نام آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی هرمزگان
سرپرست معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی واحد هرمزگان از آغاز ثبت‌نام آزمون استخدامی شرکت کار و تامین سازمان تامین اجتماعی خبر داد.

محمد دلپسند با بیان اینکه شرکت کار و تامین سازمان تامین اجتماعی در نظر دارد به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز در مجموعه‌های مدیریت درمان تامین اجتماعی و ادارات کل بیمه‎ ای در سراسر کشور به شکل قرارداد موقت شرکتی اقدام به جذب نیرو کند، اظهار کرد: استخدام در این شرکت در گروه‌های شغلی بهیار، کمک پرستار (بهدار)، متصدی خدمات اداری (ماشین نویس، بایگان و…)، منشی پزشکی، متصدی خدمات داروئی (دارویار)، انباردار، متصدی خدمات عمومی (نگهبان)، متصدی خدمات عمومی (راننده آمبولانس) است.

مدیر مرکز آزمون جهاد دانشگاهی واحد هرمزگان تعداد نیروی مورد نیاز هرمزگان را ۴۵ نفر دانست و عنوان کرد: شرایط شرکت در این آزمون داشتن مدرک دیپلم در رشته‌های ریاضی و فیزیک، علوم تجربی، علوم انسانی، فنی و حرفه‌ای و کار و دانش است.

وی ادامه داد: برای شغل بهیاری داشتن مدرک دیپلم بهیاری لازم است و فوق دیپلم مامایی، فوریت‌های پزشکی و پرستاری هم می‌توانند در شغل بهیاری شرکت کنند، گفتنی است که برای حرفه کمک پرستار ( بهیار) داوطلبانی که دیپلم‌های غیر بهیاری دارند، باید دارای  گواهینامه کمک‌پرستاری یک‌ساله مورد تایید معاونت پرستاری وزارت بهداشت باشند.

دلپسند حداکثر سن را برای مشاغل بهیار و کمک‌پرستار ۳۰ سال و برای دیگر مشاغل حداقل ۱۸ سال و حداکثر ۲۶ سال دانست و خاطرنشان کرد: ثبت‌نام این آزمون از ۳ مهرماه آغاز و تا ۱۲ مهرماه ادامه دارد و کارت شرکت در این آزمون از تاریخ ۲۹ مهرماه بر روی سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به آدرس www.hrtc.ir قرار خواهد گرفت.

بخوانید :  آتش سوزی مغازه لوازم خانگی در میناب + فیلم
لینک کوتاه : https://sedayeminab.ir/?p=2815
  • کد خبر : 2815
  • نویسنده : صدای میناب
  • منبع خبر : ایسنا
  • 1330 بازدید
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.