تاریخ انتشار : 22 اسفند 1398 - 17:05
روابط عمومی آموزش وپرورش میناب

آغاز تولید ماسک در واحدهای تولیدی شهرستان میناب

آغاز تولید ماسک در واحدهای تولیدی شهرستان میناب
اولین واحدهای تولیدی ماسک در شهرستان میناب با همکاری هنر آموزان و هنرجویان هنرستانهای شهرستان میناب به بهره برداری رسید و تولیدخود را آغاز نمود.

به گزارش پایگاه خبری صدای میناب ، باحضور مهندس محمداحمدی معاون استاندار و فرماندار ویزه شهرستان میناب و هیئت همراه ، واحد تولیدی ماسک در هنرستان کاووش شهرستان میناب آغاز بکارکرد .

سعیده کریمی معاون مدیرکل و مدیر آموزش وپرورش شهرستان میناب گفت:اولین واحدهای تولیدی ماسک در شهرستان میناب با همکاری هنر آموزان و هنرجویان هنرستانهای شهرستان میناب به بهره برداری رسید و تولید خود را آغاز نمود.

کریمی اظهار کرد :روزانه بیش از ۴۰۰ تا ۵۰۰ عدد ماسک توسط هنرستانها تولید می‌شود و در اختیار شهروندان قرار می گیرد و ان شا الله در ادامه تولید بیشتری خواهند داشت.

مدیر آموزش وپرورش شهرستان میناب بیان داشت:هنرستان کاووش با مدیریت خانم گیتی جهانگیری، هنرستان آینده سازان نخل ابراهیمی با مدیریت خانم معصومه جهانگیری و هنرستان نوآوران هشتبندی با مدیریت خانم شهدوستی، ماسک پارچه ای با تایید مرکز بهداشت شهرستان را تولید خواهند کرد.

وی توضیح داد : این ماسک‌ها قابل شستشو و قابل استفاده دوباره می باشد و چنانچه همکاران فرهنگی تمایل به خدمت در این مراکز دارند به این مکان‌ها با رعایت نکات ایمن بهداشتی مراجعه نمایند.

کریمی خاطر نشان کرد : بیش از ۵۰ نفر هنرآموز و هنرجو و عوامل اجرایی با وجود ۱۴ دستگاه چرخ خیاطی بطور ویژه در این طرح بزرگ شرکت خواهند کرد.

شایان ذکر است، تمامی این گارگاهها بوسیله آموزش وپرورش و مرکز بهداشت شهرستان بصورت جداگانه ضدعفونی و با رعایت نکات ایمن بهداشتی کار انجام می‌شود و مورد تایید کارشناسان مرکز بهداشت است.

بخوانید :  پرداخت بیش از چهار میلیارد تومان صدقه در هرمزگان
لینک کوتاه : https://sedayeminab.ir/?p=1157
  • کد خبر : 1157
  • نویسنده : صدای میناب
  • منبع خبر : روابط عمومی آموزش وپرورش میناب
  • 709 بازدید
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.